arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

رویترز: آمادگی اسرائیل برای احداث پایگاه نظامی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس

یک رسانه غربی از آمادگی اسرائیل برای احداث پایگاه نظامی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خبر داده است. یک مقام بلندپایه اسرائیلی مدعی آمادگی تل آویو برای همکاری در زمینه دفاع موشکی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در آینده شده است که به گفته وی نگرانی های مشترکی در خصوص ایران دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک رسانه غربی از آمادگی رژیم صهیونیستی برای احداث پایگاه نظامی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خبر داده است.

به گزارش تسنیم، یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی مدعی آمادگی این رژیم برای همکاری در زمینه دفاع موشکی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در آینده شده است که به گفته وی نگرانی های مشترکی در خصوص ایران دارند.

بر اساس گزارش رویترز، موشه باتیل رئیس سازمان دفاع موشکی وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته است هنوز زمان گام برداشتن در مسیر دستیابی به چنین توافقاتی فرا نرسیده است، و موافقت واشنگتن برای این کار لازم است، با توجه به اینکه توسعه یا تامین مالی سامانه های اسرائیلی با تکنولوژی آمریکایی صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه سامانه های اسرائیلی در اختیار شرکای جدید اسرائیل در خلیج فارس قرار خواهد گرفت، پاسخ داد امکان آن چه بسا در آینده وجود دارد

حکومتهای بحرین و امارات در سپتامبر گذشته توافقات ننگین عادی سازی روابط را با رژیم صهیونیستی امضا کردند و چند هفته بعد از آن سودان و در ادامه مغرب روابط خود را با اشغالگران عادی کردند.

نظرات بینندگان