arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

افزایش غلظت آلاینده‌ها ۱۰ شهرستان اصفهان را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از اصفهان از تعطیلی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بانک‌ها در ۱۰ شهرستان به علت افزایش آلاینده‌ها خبر داد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تعطیلی شامل دستگاه‌های خدماتی، امداد رسانی و درمانی نمی‌شود، گفت: این سازمان‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از اصفهان از تعطیلی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بانک‌ها در ۱۰ شهرستان به علت افزایش آلاینده‌ها خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اطلاعیه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، اظهار داشت: فردا چهارشنبه 26 آذر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و غیر دولتی و بانک‌ها در 10 شهرستان استان اصفهان تعطیل هستند.

وی افزود: با افزایش آلاینده‌ها شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر، میمه، مبارکه، خمینی‌شهر، لنجان، برخوار، فلاورجان، کاشان و آران و بیدگل فردا تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تعطیلی شامل دستگاه‌های خدماتی، امداد رسانی و درمانی نمی‌شود، گفت: این سازمان‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود تا حد ممکن فردا در منزل بمانند و از رفت و آمد در اماکن عمومی و فضای باز خودداری کنند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: فردا طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر برقرار است و از مردم درخواست می‌کنیم از تردد غیرحضوری در شهر خودداری کنند.

نظرات بینندگان