arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹

یک داروی ساخت کره جنوبی برای درمان کرونا مجوز مصرف ویژه گرفت

مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کردند پزشکان می‌توانند درمان تجربی حاوی آنتی‌بادی ساخت شرکت داروسازی سلتریون در این کشور را برای موارد مرگبار کووید-۱۹ تجویز کنند.مقامات سازمان کنترل و پیشگیری بیماری‌های کره جنوبی می‌گویند انتظار می‌روند این این دارو «به زودی» برای نخستین بیماران تجویز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کردند پزشکان می‌توانند درمان تجربی حاوی آنتی‌بادی ساخت شرکت داروسازی سلتریون در این کشور را برای موارد مرگبار کووید-۱۹ تجویز کنند.

به گزارش همشهری به نقل از رویترز وزارت غذا و داروی کره جنوبی داروی CT-P59 را برای درمان بیماران کووید-۱۹ در موارد ویژه تایید کرد.

بر اساس این نوع مجوز، بیماران در شرایط تهدیدکننده حیات و موثر نبودن سایر وسائل درمانی می‌توانند داروهایی را که هنوز در مرحله کارآزمایی بالینی هستند، دریافت کنند.

سلتریون در حال انجام کارآزمایی‌های بالینی مرحله دوم و سوم CT-P59 است و قصد دارد مجوز مصرف اضطراری این درمان را هم پیش از پایان سال میلادی جاری بگیرد.

مقامات سازمان کنترل و پیشگیری بیماری‌های کره جنوبی می‌گویند انتظار می‌روند این این دارو «به زودی» برای نخستین بیماران تجویز شود.

نظرات بینندگان