arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۹

گانتز: حضور ارتش آمریکا در منطقه و ادامه فشار بر ایران مهم است

«بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل روز جمعه گفت که حفظ حضور ارتش آمریکا در منطقه و ادامه فشار بر نظام ایران مهم است. وزیر جنگ اسرائیل، امروز (جمعه) نیز در حساب کاربریش در شبکه توئیتر از دیدار با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا خبر داده بود.وی ادامه داد: «ما به همراه رئیس ستاد در مورد تغییرات منطقه و اهمیت ادامه فشار بر ایران گفت‌و‌گو کردیم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت که حضور ارتش آمریکا در منطقه و ادامه فشار بر نظام ایران مهم است.

به گزارش فارس،‌ «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت که حفظ حضور ارتش آمریکا در منطقه و ادامه فشار بر نظام ایران مهم است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه) نیز در حساب کاربریش در شبکه توئیتر از دیدار با «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا خبر داده بود.

بنی گانتز در نیز در این خصوص نوشت: «امروز صبح، من میزبان رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح [آمریکا]، ژنرال مارک میلی بودم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ما به همراه رئیس ستاد در مورد تغییرات منطقه و اهمیت ادامه فشار بر ایران گفت‌و‌گو کردیم».

ساعاتی پیش از این توئیت، خبرگزاری رسمی امارات (وام) گزارش داد که «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی با مارک میلی در کاخ «الشاطئ» در ابوظبی دیدار کرده است.

وام در این خصوص نوشت، دو طرف در این دیدار همکاری‌های دوجانبه و هماهنگی‌‌های مشترک در امور دفاعی و نظامی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

شبکه «المیادین» نیز صبح امروز درباره سفر عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد که رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند، سفر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به تل‌آویو در پی تنش با ایران و در راستای توسعه هماهنگی‌های امنیتی بین ارتش اسرائیل و آمریکا صورت گرفته است.

نظرات بینندگان