arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

شارژ انبارهای هلال احمر با بیش از ۲۲هزار چادر جدید

دبیرکل جمعیت هلال احمر از تحویل ۲۲ هزار و ۵۰۰دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی هلال احمر خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال ۱۵ هزار چادر دیگر نیز تولید خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیرکل جمعیت هلال احمر از تحویل ۲۲ هزار و ۵۰۰دستگاه چادر برای شارژ انبارهای امدادی هلال احمر خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال ۱۵ هزار چادر دیگر نیز تولید خواهد شد.

 محمد حسن قوسیان مقدم در جریان حضور در شرکت صنایع نساجی هلال ایران و بازدید از بخش های مختلف این شرکت با اشاره به لزوم شارژ انبارها از اقلام امدادی، گفت: در سال جدید پس از مطرح شدن خالی بودن انبارهای امدادی، موفق شدیم کمکی از دولت برای شارژ این انبارها، دریافت کنیم. موضوعی که برای ما اهمیت داشت، موجودی چادر های امدادی بود که اساسا یکی از اقلام بزرگ و حجیمی است که در حوادث از آن استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت صنایع نساجی هلال ایران تعهد خود برای تامین چادرهای امدادی را به جمعیت هلال احمر انجام داد، افزود: همه ۲۲ هزار و ۵۰۰ چادر درخواستی تحویل داده شده است و مقرر شده که امروز بر اساس اعتبارات جدید، قرارداد خرید چادر از این شرکت را تمدید کنیم و براساس این قرارداد بیش از ۱۵ هزار چادر دیگر تا پایان سال، تحویل جمعیت هلال احمر خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره تولید البسه امدادی، تاکید کرد: برای تولید البسه های امدادی هم قراردادهایی را داشتیم که تحویل دادند و آماده امضای قرارداد جدید هستیم.

به گفته وی، شرکت صنایع نساجی هلال ایران ظرفیت خوبی را برای تامین همه اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر دارد و در حال حاضر همه کارگاه ها با ظرفیت کامل در حال تولید محصولات هستند، علیرغم اینکه وضعیت کرونایی را شاهد هستیم، اما همچنان خط تولیدها در این شرکت دایر است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، قوسیان مقدم با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ظرفیت های زیادی وجود دارد که بتواند نیازهای خود را برطرف کند و شرکت صنایع نساجی هلال ایران در این زمینه بیش از گذشته می تواند به ما کمک کند، خاطرنشان کرد: شرکت صنایع نساجی هلال ایران می تواند برای فروش اقلام امدادی از ظرفیت منطقه‌ای استفاده کرده و اقلام امدادی تولید شده در این شرکت را در پاکستان، افغانستان و عراق به فروش برساند و در این زمینه به جمعیت هلال احمر کشورهای همسایه کمک رسانی کند.

نظرات بینندگان