arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

ربات «بیبی یودا» فرزند فانتزی کاربران می‌شود+تصاویر

بسیاری از کاربران دوست دارند با ربات‌ها در ارتباط باشند، اما وقتی رباتی که قرار است با آن در ارتباط باشید یک ربات فانتزی باشد، جذابیت ربات می‌تواند چند برابر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بسیاری از کاربران دوست دارند با ربات‌ها در ارتباط باشند، اما وقتی رباتی که قرار است با آن در ارتباط باشید یک ربات فانتزی باشد، جذابیت ربات می‌تواند چند برابر شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ربات جدید «بیبی یودا» یک محصول خاص است که می‌تواند یک رابطه تعاملی با کاربران داشته باشد. اگر برایتان سوال است که بیبی یودا چیست، یبی یودا، یک شخصیت خیالی داستانی در سریال اینترنتی وسترن فضایی مندلورین است که داستان آن در دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهد.

فیلم جنگ ستارگان

اکنون ربات بیبی یودا به یکی از محبوب‌ترین ربات‌های جدید دنیای فناوری تبدیل شده است. بدنه این ربات پلاستیکی است و بازو‌هایی متحرک دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های ربات بیبی یودا این است که می‌تواند به راحتی با کاربران ارتباط برقرار کرده و از طریق چرخ‌هایی که زیر آن قرار دارد به راحتی حرکت کند.

ربات

مانند بسیاری از نسخه‌های اسباب بازی بیبی یودا، این ربات را می‌توان از راه دور با استفاده از یک کنترل کننده PlayStation ۴ و از طریق بلوتوث نیز کنترل کرد، اما برای استقلال بیشتر می‌توان تعدادی حرکات جدید را نیز به ربات مذکور اضافه کرد.

ربات «بیبی یودا»

جالب است بدانید که دوربین نصب شده روی این ربات می‌تواند برنامه‌های مختلف را برای تخمین حضور یک انسان اسکن کرده و انسان‌ها را شناسایی کند، در نتیجه مکان و حرکات آن‌ها را ردیابی می‌کند و سپس به طور خودکار حرکت خواهد کرد. یک نکته جالب درباره ربات بیبی یوتا این است که می‌توان آن را با کمک گوشی هوشمند کنترل کرد.

نظرات بینندگان