arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

دستگیری ۳۶ قاچاقچی در طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۳۶ قاچاقچی کالا و کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در هشتمین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۳۶ قاچاقچی کالا و کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در هشتمین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد.

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" در این‌باره گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال "جهش تولید" به عنوان یکی از سرفصل های مهم ماموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته و طرح های ویژه در برخورد با قاچاقچیان عمده کالای قاچاق در استان عملیاتی شد.

 بر اساس اعلام پلیس، وی بیان کرد: در این خصوص با هماهنگی های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، هشمتین طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرایی و طی این طرح ۳۶ قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: در اجرای این طرح ۵۴۲ دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه، ۳۳ هزار عدد ماسک بهداشتی، تعداد ۷۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، ۳۳۷۲ عدد لوازم جانبی موبایل، ۲۱۳۰ ثوب انواع پوشاک، یک دستگاه تراکتور کمرشکن، ۱۸ هزار و ۶۹۵ لیتر مواد سوختی و ۳۴ دستگاه تجهیزات رایانه ای قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ارزش ۱۶ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در اجرای این طرح عملیاتی در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، افزود: طی این عملیات ها ۳۶ نفر دستگیر و ۳۲ وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.

سردار مفخمی شهرستانی با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح های مبارزه با قاچاق کالا، لازم است آحاد جامعه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 ایسنا

نظرات بینندگان