arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

‎کمک آدرنالین برای دفاع از خود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آریو نیازی: ‎درسیستم های امنیت دفاع شخصی و پیشگیری آدرنالین چه می کند، آیا کمک می کند که انسانها از خود دفاع کند ویا پیشگیری کنند،

آدرنالین چیست؟ هورمونی است که توسط غدد فوق کلیوی ترشح می گردد، پاسخ بدن به استرس است. زمانی که شما هنگام خطر استرس می گیرید و قلبتان شروع به تپش می کند دستهایتان عرق کرده و چشم هایتان دو دو میزند.

‎علائم آدرنالین:

‎تپش قلب، افزایش تعریق، گشاد شدن چشم ها، افزایش تولید گلوگز در بدن، گشاد شدن رگ های خونی عضلات، افزایش فشارخون، منقبض شدن مجراها

‎کمک آدرنالین در دفاع از خود

‎زمانی که آدرنالین ترشح می شود شما کم تر خسته می شوید و توان بدنی بالایی پیدا می کنید. از این شرایط استفاده کرده و به مهاجم غلبه کنید. تحقیقات نشان داده شما در زمان ترشح آدرنالین می توانید چندین برابر توانایی خود قدرت داشته باشید. بدن خود به خود شروع به دفاع می کند و شما باید با آگاهی قبلی آن را هدایت کنید.

مهاجم حمله می کند و حالا باید بااین قدرت که در دست داری حمله و دفاع کنید این قدرت را هدایت کنید نترسید استرس را کنار بگذرید در آن زمان ضربه بزنید اولین ضربه می تواند استرس شما را کم کند و درصد پیروزی شما را بالا ببرد ضربه را وارد بدن مهاجم کنید و اگر می خواهید فرارکنید در آن زمان بهتر است اگر با ضربه اول کاری از پیش نبردید ضربه های بیشتر و محکم تر وارد بدن مهاجم کنید، مواظب باشید ضربه نخورید اگر شما را گرفت با فشار به نقاط حساس فرصت پیدا کنید که مهاجم را به عقب رانده و باید از مهاجم دور بمانید.

‎کمک آدرنالین در دفاع از خود

آریو نیازی، کارشناس امنیت، دفاع شخصی و پیشگیری

نظرات بینندگان