arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۹

نتایج یک نظرسنجی: نیمی از آمریکایی‌ها ترامپ را رئیس‌جمهوری «شکست خورده» می‌دانند

روزنامه «یو اس اِی تودی» و دانشگاه «سافولک» در یک نظرسنجی مشترک از شرکت‌کنندگان پرسیدند، از دید آن‌ها تاریخ چگونه دونالد ترامپ را ارزیابی خواهد کرد. نتایج این نظرسنجی نشان داد بیش از پنجاه درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند تاریخ ترامپ را به عنوان رئیس جمهوری شکست خورده خواهد دید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس نتایج یک نظرسنجی، بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی معتقدند تاریخ رئیس جمهور فعلی این کشور را به عنوان رئیس جمهوری شکست خورده قصاوت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی نشان داد بیش از نیمی از مردم آمریکا معتقدند تاریخ «دونالد ترامپ» را به چشم رئیس جمهوری شکست خورده نگاه خواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، روزنامه «یو اس اِی تودی» و دانشگاه «سافولک» در یک نظرسنجی مشترک از شرکت‌کنندگان پرسیدند، از دید آن‌ها تاریخ چگونه دونالد ترامپ را ارزیابی خواهد کرد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد بیش از پنجاه درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند تاریخ ترامپ را به عنوان رئیس جمهوری شکست خورده خواهد دید.

۱۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی باور دارند ترامپ رئیس جمهور متوسطی بود و حدود سی درصد نیز معتقدند او رئیس جمهوری «خوب» یا «عالی» بود.

از نقطه نظر جهت‌گیری حزبی، ۸۷ درصد از حامیان حزب دموکرات در این نظرسنجی ترامپ را رئیس جمهوری شکست خورده توصیف کردند و در مقابل ۶۷ درصد از جمهوری‌خواهان او را خوب یا عالی دانستند.

۱۰۰۰ شهروند آمریکایی در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ دسامبر در این نظرسنجی شرکت کردند. حاشیه خطای این نظرسنجی ۳.۱ درصد بود.

با تأیید پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها از سوی مجمع گزینندگان، قرار است مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا در تاریخ بیستم ژانویه (اول بهمن) برگزار شود.

ترامپ تاکنون شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته و اصرار دارد که در این انتخابات تقلبی گسترده به نفع بایدن انجام شده است.

رئیس جمهور آمریکا و ستاد انتخاباتی وی در راستای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بارها به محاکم قضایی و حتی دیوان عالی آمریکا رجوع کرده‌اند اما تاکنون موفقیت قابل توجهی کسب نکرده‌اند.

نظرات بینندگان