arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۹

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۱۹ میلیون نفر عبور کرد

بررسی‌های آماری از آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۹۳ هزار نفری بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بحبوحه تمرکز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بر ادعای وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری و تلاش برای تغییر نتایج آن، شمار ابتلا و تلفات روزانه ویروس «کووید۱۹» در این کشور همچنان در حال افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع ۱۹۳,۰۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز  ۲,۸۳۵ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۱۹,۱۱۱,۳۲۶ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۳۳۷,۰۶۶ تن افزایش یافت.

شبکه «سی‌ان‌ان» چند روز پیش گزارش داده بود رقم دویست‌وپنجاه هزار قربانی کرونا آنهم طی فقط ده ماه در ایالات متحده، از تعداد فوتی‌های سالانه در این کشور بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) بیشتر است.

روز گذشته همچنین «آنتونی فائوچی»، رئیس مرکز بیماری‌های در آمریکا در مصاحبه‌ای گفت رسیدن به ایمنی جمعی در برابر بیماری همه‌گیر «کووید-۱۹» نیازمند این است که ۹۰ درصد از مردم واکسینه شوند

منبع: فارس

نظرات بینندگان