arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

تلفات کولاک و بهمن ارتفاعات تهران به ۱۰ تن رسید/ ۲ نفر همچنان مفقود هستند

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران را تا به این لحظه ۱۰ تن اعلام کرد. وی گفت: تا امشب تعداد اجساد پیدا شده در ارتفاعات ۹ تن است. یک تن نیز پس از پیدا شدن و انتقال به بیمارستان در آنجا فوت کرده است و در مجموع می‌توان گفت که متاسفانه تاکنون ۱۰ تن از هموطنانمان را در حادثه رخ داده در کوهستان از دست داده‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران را تا به این لحظه ۱۰ تن اعلام کرد.

مهدی ولی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت حادثه بهمن در ارتفاعات تهران گفت: تا امشب تعداد اجساد پیدا شده در ارتفاعات ۹ تن است. یک تن نیز پس از پیدا شدن و انتقال به بیمارستان در آنجا فوت کرده است و در مجموع می‌توان گفت که متاسفانه تاکنون ۱۰ تن از هموطنانمان را در حادثه رخ داده در کوهستان از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات فردا نیز از سوی امدادگران سازمان امداد و نجات ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم که تعداد موارد فوتی از این بیشتر نشده و باقی موارد مفقودی نجات پیدا کنند.

ساعاتی پیشمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه به دلایل شرایط جوی نامناسب و احتمال خطر برای نجات‌گران و امدادگران عملیات نجات متوقف و از صبح فردا تلاش برای یافتن ۲ مفقودی ادامه خواهد یافت از رسیدن آمار تلفات حادثه سقوط بهمن ارتفاعات تهران به ۹ تن خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان از هموطنان درخواست کرد که اگر عزیزان آن‌ها روز جمعه در ارتفاعات تهران بوده و هنوز بازنگشته‌اند مراتب را به شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

از ظهر دیروز بدلیل برف و کولاک شدیدی که در ارتفاعات شمال تهران رخ داد، تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات آهار، شیرپلا، کلکچال و دارآباد دچار حادثه شدند.

نظرات بینندگان