arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

رسانه‌های آمریکایی: انفجار نشویل احتمالا برای خودکشی بود

رسانه‌های آمریکایی به نقل از بازرسان پرونده انفجار در شهر نشویل گزارش دادند که این اقدام برای ارتکاب خودکشی انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بعد از شناسایی شدن عامل انفجار عصر جمعه در شهر «نَشویل» واقع در ایالت تِنِسی (آمریکا)، رسانه‌های آمریکایی اکنون از انگیزه احتمالی برای این اقدام خبر دادند.

صفحه توئیتر شبکه «الجزیره» بامداد یکشنبه به نقل از شبکه «سی‌اِن‌اِن» نوشت: «بازرسان می‌گویند که به‌نظر می‌رسد انفجار نشویل با هدف ارتکاب خودکشی بوده است».

رسانه‌های آمریکایی به نقل از تحقیقات انجام شده درباره این انفجار گزارش دادند، بازرسان این پرونده به این نتیجه رسیده‌اند که عامل انفجار در این حادثه کشته شده است.

«جان درِیک» رئیس پلیس نشویل می‌گوید بافت‌هایی شبیه باقی‌مانده جسد یک انسان در خودروی منفجر شده پیدا کرده‌اند که تحت آزمایش قرار دارد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، مأموران فدرال آمریکا بامداد یکشنبه (به وقت تهران) از خانه شخصی به نام «آنتونی کوئین وارنر» که احتمال می‌دهند در این انفجار دست داشته، بازرسی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مسئولان نشویل می‌گویند در حال بررسی این هستند که آیا وارنر ۶۳ ساله عامل این انفجار بوده یا خیر.

پیشتر رسانه‌های محلی گزارش داده بودند ۱۵ دقیقه قبل از وقوع این حادثه، پیامی ضبط‌شده از خودرویی که منفجر شد، پخش شده و از مردم خواسته بود محل را ترک کنند.

عصر جمعه بود انفجاری مهیب، شهر نشویل واقع در ایالت تنسی را لرزاند. دفتر مدیریت اورژانس نشویل در این باره گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر شد و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد شد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان