arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

هشدار هواشناسی مازندران: احتمال سقوط بهمن در هراز و کندوان

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با توجه به افزایش دما احتمال سقوط بهمن طی روزهای آینده در محورهای هراز و کندوان وجود دارد و دریای مازندران هم تا روز شنبه به‌صورت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با توجه به افزایش دما احتمال سقوط بهمن طی روزهای آینده در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شب سردی را با توجه به نفوذ سامانه سرد زمستانی پشت سر گذاشتیم که دمای اکثر مناطق ساحلی و جلگه‌ای مرکز و شرق استان به زیر صفر رسید که دمای گلوگاه و دشت‌ناز سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد و در ارتفاعات نیز سردترین دما مربوط به بلده با ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد اما از سه‌شنبه بعدازظهر تا پنج‌شنبه گاهی افزایش ابر در آسمان مازندران هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران درباره وضعیت دمای هوای استان، تصریح کرد: روز گذشته افزایش نسبی حداکثر دمای روزانه اتفاق افتاد که انتظار داریم با توجه به استقرار جریانات جنوبی حداکثر دما باز هم افزایش یابد ولی شب‌ها کماکان به‌ویژه هوای سرد را خواهیم داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما احتمال سقوط بهمن طی روزهای آینده در محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

رضوی در پایان گفت: دریای مازندران تا روز شنبه به‌صورت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان