arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۹

گوشی‌های «ال جی وینگ» به روزرسانی شدند

گوشی‌های ال جی وینگ یک به روزرسانی جدید دریافت کردند و این به روزرسانی جدید، انتقال برنامه‌ها بین صفحه‌ها را آسان‌تر می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی‌های ال جی وینگ یک به روزرسانی جدید دریافت کردند و این به روزرسانی جدید، انتقال برنامه‌ها بین صفحه‌ها را آسان‌تر می‌کند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می‌رسد شرکت ال جی با یک به روزرسانی پر سر و صدا و قدرتممند از سال ۲۰۲۰ خداحافظی کرده است، که پیشرفت‌های خوبی در تجربه کاربری ایجاد می‌کند. نخستین و مهمترین تغییر پس از نصب به روزرسانی جدید را می‌توان تغییرات کاربری برای حرکت بین صفحات دانست.

گوشی‌های «ال جی وینگ»

علاوه بر این، نام برنامه‌ها، ابزارک‌ها و پوشه‌ها اکنون در صفحه اصلی دوم نمایش داده می‌شوند، برنامه دوربین از اسکن کد‌های QR پشتیبانی می‌کند، اگر از منوی Wi-Fi در Setup Wizard، نماد ۵G رد شوید، صفحه جدیدی نمایش داده می‌شود که در حال حاضر به جای خاکستری سفید است و شما همچنین یک انتخاب صفحه زمینه گسترده دارید و سرانجام، کنترل‌های رسانه در صفحه دوم نشان داده می‌شوند.

پس از نصب نسخه جدید، سطح امنیتی نوامبر ۲۰۲۰ را نیز خواهید داشت. ما فرض می‌کنیم که طبق معمول، عرضه به مرور زمان، به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا تمام واحد‌های موجود برای به روزرسانی جدید دریافت کنند.

نظرات بینندگان