arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

اطلاعاتی جدید از گوشی «می ۱۰i ۵G» شیائومی منتشر شد

بر اساس اطلاعات جدیدی که درباره گوشی می ۱۰i ۵G منتشر شده است، این گوشی مجهز به تراشه S۷۵۰G و یک سنسور کاملاً جدید ۱۰۸ MP است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بر اساس اطلاعات جدیدی که درباره گوشی می ۱۰i ۵G منتشر شده است، این گوشی مجهز به تراشه S۷۵۰G و یک سنسور کاملاً جدید ۱۰۸ MP است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی می ۱۰i دارای یک سنسور کاملاً جدید دوربین است و از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بخوردار است.

در تیزر‌های متعددی که اخیراً منتشر شده اند، گفته شده که گوشی مذکور در تاریخ ۵ ژانویه معرفی می‌شود. این گوشی دارای دوربین چهارگانه است و "دوربین AI ۱۰۸ MP" و "با قابلیت‌های ۵G برای این گوشی تدارک دیده شده است، در این گوشی شرکت شیائومی برای اولین بار از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، ISOCELL HMX استفاده کرده است.

گوشی «می ۱۰i ۵G» شیائومی

گوشی می ۱۰i از چیپست نسبتاً جدیدی استفاده خواهد کرد، در این گوشی شاهد تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G هستیم که نیمه سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شد و ۱۰T Lite اولین تلفنی بود که از آن استفاده کرد. اما Mi ۱۰i براساس ۱۰T Lite ساخته نشده است. سرنخ‌ها از گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G به عنوان نسخه پایه یاد می‌کنند. این بدان معنی است که یک IPS LCD ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه سازی HDR۱۰ و ۱۲۰ هرتز، به علاوه باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۳۳ وات دارد

نظرات بینندگان