arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

واکنش پسر ترامپ به بسته شدن صفحات اجتماعی رئیس‌جمهوری آمریکا: دنیا به ما می‌خندد / آزادی بیان توسط چپ گرایان قدرتمند کنترل می‌شود

ترامپ جونیور در توییتر خود نوشت: "دنیا به آمریکا می‌خندد، و مائو، لنین و استالین لبخند می‌زنند. آیا شرکت‌های بزرگ فناوری قادر به سانسور رئیس جمهوری هستند؟ آزادی بیان مرده و توسط چپ گرایان قدرتمند کنترل می‌شود."واکنش او درحالیست که شبکه اجتماعی توییتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ را برای همیشه مسدود می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از بسته شدن اکانت‌های ترامپ، پسر وی گفته است که همه جهان به آمریکا می‌خندد. پامپئو هم گفت، ساکت کردن صداها "امری خطرناک" و رویکرد غیرآمریکایی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ جونیور، پسر دونالد ترامپ در واکنش به بسته شدن حساب توییتر رئیس جمهوری آمریکا گفته است که تمام جهان به ایالات متحده می‌خندد و آزادی بیان در این کشور مرده است.

ترامپ جونیور در توییتر خود نوشت: "دنیا به آمریکا می‌خندد، و مائو، لنین و استالین لبخند می‌زنند. آیا شرکت‌های بزرگ فناوری قادر به سانسور رئیس جمهوری هستند؟ آزادی بیان مرده و توسط چپ گرایان قدرتمند کنترل می‌شود."

واکنش او درحالیست که شبکه اجتماعی توییتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ را برای همیشه مسدود می‌کند.

نظرات بینندگان