arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۹

ترامپ: هیچگونه خشونت و خرابکاری نباید اتفاق بیافتد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که چهارشنبه هفته گذشته هوادارانش به کنگره حمله کردند، امروز در بیانیه‌ای گفت: خواستار این هستم که هیچ خشونتی نباشد، هیچ قانون شکنی نباشد و در هر شکل ممکن خرابکاری روی ندهد. وی در بیانیه‌ای که در اختیار فاکس نیوز قرار داده، افزوده است: این آن چیزی نیست که من و آمریکا از آن دفاع می‎‌کنیم. از تمام آمریکایی‌ها می‌خواهم به کاهش تنش‌ها کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته هوادارانش به کنگره حمله کردند، امروز در بیانیه‌ای گفت: خواستار این هستم که هیچ خشونتی نباشد، هیچ قانون شکنی نباشد و در هر شکل ممکن خرابکاری روی ندهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که چهارشنبه هفته گذشته هوادارانش به کنگره حمله کردند، امروز در بیانیه‌ای گفت: خواستار این هستم که هیچ خشونتی نباشد، هیچ قانون شکنی نباشد و در هر شکل ممکن خرابکاری روی ندهد.

 

وی در بیانیه‌ای که در اختیار فاکس نیوز قرار داده، افزوده است: این آن چیزی نیست که من و آمریکا از آن دفاع می‎‌کنیم. از تمام آمریکایی‌ها می‌خواهم به کاهش تنش‌ها کمک کنند.

چهارشنبه گذشته در جریان حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا که به‌تحریک شخص وی انجام شد، دست‌کم پنج نفر از جمله یک نیروی پلیس کشته شدند.

 

نظرات بینندگان