arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۹

دانلود وکتور و آموزش فتوشاپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

(ابعاد عکس رو بر اساس سایز متناسب با سایتمورد نظر تغییر بدین تا جلوه بهتری داشته باشه)

در دنیای امروز تبلیغات حرف اول را برای بیشتر به نمایش قرار دادن برند تجاری و نوع کسب و کار یک شرکت حرفه ای می زند .

شما برای اینکه در تبلیغات خود بیشتر دیده شوید به یک ایده و طرح بسیار خاص و شیک احتیاج دارید سایت پالت این امکان را به شما می دهد که با یک سرچ کوتاه در سایت به طرح دلخواه خود برسید یا به شما در نمایش گذاشتن ایده های خاص کمک می کند تا به سفارش و ایده دلخواه خود برسید .

سایت پالت با داشتن فایل های بسیار زیبا و خاص به یکی از چند سایت برتر از نظر میزان بازدید در مارکت های فروش فایل گرافیکی در ایران شده است ، تیم پالت آغاز کار خود را از سال 1396 شمسی آغاز کرده است که تا به الان از حمایت کاربران زیادی برخوردار شده است .

تیم پالت با داشتن طراحان و عکاسان حرفه ای در ایران در حال رشد برای ارتقا بخشیدن به صنعت چاپ و طراحی شده است .

طرح لایه باز فتوشاپ در سایت پالت

طرح لایه باز فروشگاه پالت بخاطر داشتن فایل های ایرانی لایه باز که به راحتی با نرم افزار فتوشاپ قابل تغییر برای برند شما هستند یکی از پر بازدید ترین بخش های مارکت پالت می باشد که حاصل ایده پردازی گروه طراحی پالت می باشد .

آیا فروشگاه پالت فقط در زمینه طرح لایه باز فعالیت دارد؟

خیر . سایت پالت در زمینه های مختلفی مانند دانلود وکتور ، طرح عربی ، لیبل و برچسب ، قالب سایت ،تصاویر استوک ، لوگو ، فاکتور ، تراکت ، سربرگ ، بروشور، دانلود مدل سه بعدی ، طرح دوربری ، برش لیزی ، کارت ویزیت  و طرح های آماده دیگر فعالیت میکند .

نکته :  در سال های قبل طراحان گرافیک باید راه های سختی را برای دانلود یک فایل گرافیکی از سایت های خارجی امتحان می کردند که حال سایت پالت با طراحی طرح های خاص وکتور و پی اس دی این کار را برای طراحان گرافیک بسیار آسان کرده است .

دسته های گرافیکی سایت پالت

مارکت پالت با داشتن دسته های مختلف گرافیک کار را برای پیدا کردن سریع تر طرح دلخواه شما آماده کرده است

دسته بندی های سایت پالت

      1. دانلود وکتور
      2. مدل سه بعدی
      3. طرح لایه باز
      4. دوربری
      5. تصاویر استوک
      6. برش لیزری و cnc
      7. افتر افکت
      8. آموزش

آیا شما هم به صورت حرفه ای طراحی میکنید؟!

سایت پالت با داشتن فایل های گرافیکی بسیار با کیفیت و آموزنده در بخش آموزش فتوشاپ به زبان فارسی کار را برای شما طراحان و دوستدار طراحی آسان کرده است .

در فیلم های آموزشی که کاملا واضح  و جذاب تصویر برداری ،صدا گذاری و تدوین شده است که افراد مبتدی و حرفه ای که دوستدار آموزش فتوشاپ هستند بتوانند با مراجعه به این دسته با کمترین زمان و هزینه نرم افزار فتوشاپ را به صورت کاملا حرفه ای آموزش ببینند .

آموزش حرفه ای افترافکت

در این قسمت تیم حرفه ای پالت با آموزش دادن تدوین فیلم و نحوه فیلم برداری به کاربران خود طرح جدیدی برای دوستداران حرفه هنر را آغاز کرده است که تمامی فایل ها به صورت کاملا حرفه ای در سایت پالت قرار داده شده است .

در این قسمت پروژه های افترافکت های که حتی در فیلم های سینمایی مورد استفاده قرار میگیرد را ما در به شما آموزش می دهیم تا طراحی کنید ، هم این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید از فایل های اماده پروژه افترافکت در سایت با عضویت در سایت پالت استفاده کنید .

تیم پالت در تمای روز های هفته در حال بروزرسانی سایت بوده و روزانه طرح های بسیار جذابی را در سایت برای شما کاربران گرامی قرار می دهد تا بتوانید از آن در ایده پردازی های خود استفاده کنید .

 

 

نظرات بینندگان