arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

زلزله ۴.۱ ریشتری مرز استان کرمان و هرمزگان را لرزاند / اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه زلزله زده

  زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر و به مشخصات زیر در مرز استان کرمان و هرمزگان حوالی فارغان به وقوع پیوست. مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر بلافاصله بعد از وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در مرز استان کرمان و هرمزگان حوالی فارغان به وقوع پیوست.

 زلزله‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر و به مشخصات زیر در مرز استان کرمان و هرمزگان حوالی فارغان به وقوع پیوست.

بزرگی: 4.1

محل وقوع: مرز استانهای هرمزگان و کرمان - حوالی فارغان

زمان وقوع 19:33:12

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۴ و یک دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۱۹:۳۳ دقیقه عصر امروز حوالی فارغان شهرستان حاجی آباد را لرزاند.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر بلافاصله بعد از وقوع زلزله به منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه در ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته و بررسی‌های انجام شده تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جدی دریافت نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: خسارات احتمالی در دست بررسی است و گزارش نهایی خسارت پس از جمع بندی متعاقبا اعلام خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: با توجه به تماس تلفنی با فرماندار شهرستان حاجی آباد اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ آن شهرستان در آمادگی کامل می‌باشند.

وی تاکید کرد: این زمین زلزله در عمق 22 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

نظرات بینندگان