arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

روحانی: چندبار از رهبری شنیدم که گفته‌اند اینکه چه کسی برنده انتخابات شود، مهم نیست؛ برای من مهم این است که اکثریت قاطع مردم حضور پیدا کنند / اگر اکثریت مردم پای صندوق نیایند، شکست خورده‌ایم

روحانی گفت: در انتخابات همیشه چندبار از مقام معظم رهبری شنیدم که گفته‌اند اینکه چه کسی برنده شود، مهم نیست؛ برای من مهم این است که اکثریت قاطع مردم حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره تنش‌ها و درگیری‌های سیاسی داخلی در سال‌های اخیر و تلاش برای بهره‌برداری سیاسی از مشکلات اقتصادی ایجاد شده، خطاب به گروه‌های سیاسی داخلی، گفت: در این سال‌ها که آمریکا فشار حداکثری را انتخاب کرد توقع ما این بود که همه دوستان سیاسی ما یک همکاری حداکثری در پیش گیرند اما مسیر دیگری را انتخاب کردند و این در تاریخ زندگی‌شان خواهد ماند که در روزهایی که ما در میدان جنگ حضور داشتیم و در برابر یک آدم مستبد و کثیف، تنها بودیم به‌جای یاری ما زبان دیگری را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: حالا انتخابات ۱۴۰۰ هم یک انتخابات است که انجام می‌شود نباید این همه دولت را اذیت کنیم برای انتخابات آینده؛ همه ما یک کشور و یک رهبر و یک قانون اساسی داریم. در انتخابات هم آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد این است که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، این مساله هم در سخنرانی های عمومی و هم در جلسات خصوصی همواره مورد تاکید رهبری بوده است.

رئیس قوه مجریه در ادامه اظهار داشت: اگر اکثریت مردم پای صندوق آراء نیایند ما شکست خورده‌ایم و همه باید برای تحقق محقق مشارکت مردم تلاش کنیم. من از همه سیاسیون و احزاب خواهش می‌کنم که اولین هدف و اولویت ما این باشد که مردم به صورت حداکثری حضور پیدا کنند و رای بدهند.

نظرات بینندگان