arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲ بهمن ۹۹ / بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۵ استان خبر داد. وی ادامه داد: شاهد تداوم بارش برف در استان های شمال غربی و شمالی و شمال شرقی کشور خواهیم بود. بنابراین توصیه می شود که رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. کاهش شدید و برودت هوا نیز پیش بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۵ استان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافت شده از وضعیت محورهای مواصلاتی کشور هم اکنون شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین، همدان، خراسان شمالی، گیلان، کرمانشاه، سمنان، کردستان، گلستان و مازندران هستیم.

وی ادامه داد: شاهد تداوم بارش برف در استان های شمال غربی و شمالی و شمال شرقی کشور خواهیم بود. بنابراین توصیه می شود که رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. کاهش شدید و برودت هوا نیز پیش بینی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما در قسمت هایی از نیمه غربی، شمالی و شمال شرقی از امروز تا پایان هفته، به هموطنان توصیه می شود از سفرهای غیرضروری در جاده های این استانها خودداری و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

شیرانی افزود: با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده ها وجود دارد. پس رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در این جاده ها تردد کنند. توصیه می شود قبل از حرکت از پر بودن باک سوخت خودرو نیز اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس راه و همکاران در بخشهای راهداری و سایر سازمانهای امدادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد را کسب کردند و در تلاش هستند در طول جاده ها مشکلی ایجاد نشود، گفت: به رانندگان توصیه می شود که با تیم های پلیس راه و سایر سازمان های امدادی همکاری لازم را داشته باشند؛ قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند و به اطلاعیه های صادره در خصوص وضعیت جاده ها توجه کنند.

نظرات بینندگان