arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

نایب رئیس مجلس: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم / ۱۴ استان کشور هر روز فقیرتر می شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد. نیکزاد افزود: ۱۰ استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و ۱۴ استان هر روز فقیرتر، در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است. باید کل ایران را ببینیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در کشور فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

"علی نیکزاد " عصر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به رفسنجان اظهار کرد: حاج‌قاسم شخصیت بی نظیری بود، ایشان پنج ویژگی‌ عمده داشت که ایمان و یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و ایمان و عشق به ولایت بود.

وی با گرامیداشت یاد آیت الله مصباح یزدی، گفت: حضور در مجلس خبرگان رهبری، تربیت نسل انقلابی، سنگربانی از اندیشه سیاسی اسلام، ولایتمداری و عنایت ولایت به ایشان از جمله ویژگی های این عالم مجاهد است.

وی تصریح کرد: ما مدیون مدافعان حرم و نیروهای مسلح هستیم، اگر روحیه انقلابی نبود، اگر حاج‌قاسم دفاع نکرده بود و جبهه مقاومت را تشکیل نمی‌داد یا باید بی‌غیرتی را می‌پذیرفتیم یا باید در کرمانشاه می‌جنگیدیم.

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: در کشور ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که دولت به جای اینکه دنبال دعوا باشد دنبال بستن راه فرار مالیاتی باشد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: در آبادکردن شهرها عدالت اجتماعی رعایت نشده و استعداد طبیعی را در جامعه دنبال نکردیم. ما در عملکردمان طبیعت را به هم زدیم و عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم.

نیکزاد افزود: ۱۰ استان کشور روز به‌روز پیشرفت می‌کنند و ۱۴ استان هر روز فقیرتر، در بودجه‌ریزی هم همین‌طور است. باید کل ایران را ببینیم.

وی عنوان کرد: بعضی فکر می‌کنند ما با بورس مشکل داریم ما چه مشکلی داریم؟ کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پای کار بایستند و توپ را در زمین مجلس نیندازند.

نیکزاد در ادامه با اشاره به این موضوع که در کشور ما فولاد، قیر، سیمان و بورس روال عادی ندارد، خاطرنشان کرد: سامان دادن و بهبودبخشیدن به کار مردم وظیفه ماست که اگر غیر از این باشد با روحیه انقلابی و آموزه‌های دینی ما فاصله دارد.

نظرات بینندگان