arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

برف و کولاک در ۱۹ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به ۴ هزار و ۸۹۷ نفر از هموطنانمان در ۱۹ استان امدادرسانی شد. ولی پور ادامه داد: در این مدت ۱۷۵ تیم امداد نجات متشکل از ۵۹۷ نفر امدادگر و نجاتگر، در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا مشغول امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده بودند و توانستند ۳۷ نفر از مصدومان به مراکز امن منتقل کنند و ۲۰ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به ۴ هزار و ۸۹۷ نفر از هموطنانمان در ۱۹ استان امدادرسانی شد.

مهدی ولی‌پور درباره خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان در برف و کولاک گفت: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و897 نفر از هموطنان در 19 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندارن و همدان امداد رسانی شد.

وی افزود: در 3 روز گذشته از سه شنبه 30 دی ماه تا 8 صبح روز جمعه 3 بهمن، با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و897 نفر از هموطنان در 19 استان درگیر برف و کولاک امداد رسانی شد.

ولی پور ادامه داد: در این مدت 175 تیم امداد نجات متشکل از 597 نفر امدادگر و نجاتگر، در 84 محور کوهستانی و 37 شهر و روستا مشغول امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده بودند و توانستند 37نفر از مصدومان به مراکز امن منتقل کنند و 20 نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد.

ولی پور با اشاره به اسکان اضطراری آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک ادامه داد: در 3 روز گذشته توانستیم برای 338 نفر اسکان اضطراری فراهم کنیم همچنین 392 دستگاه اتومبیل از برف رها سازی شد و یکی از هموطنانمان نیز در حادثه سقوط درخت در شهرستان نکا جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت 92 تخته پتو، 1795کیلوگرم نایلون، 97 بطری آب معدنی ،379 بسته بیسکویت، 457 بسته غذایی و 44 کیلوگرم خرما در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

نظرات بینندگان