arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

اکران جیمزباند برای بار سوم به تعویق افتاد

اکران فیلم تازه جیمزباند برای سومین بار به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاد. در اطلاعیه‌ای که در وبسایت این فیلم منتشر شده، آمده که نمایش فیلم تازه جیمزباند "زمانی برای مردن نیست" بار دیگر به تعویق افتاده و قرار است ۸ اکتبر سال جاری اکران آن آغاز شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی بی سی: اکران فیلم تازه جیمزباند برای سومین بار به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

در اطلاعیه‌ای که در وبسایت این فیلم منتشر شده، آمده که نمایش فیلم تازه جیمزباند "زمانی برای مردن نیست" بار دیگر به تعویق افتاده و قرار است ۸ اکتبر سال جاری اکران آن آغاز شود.

در ابتدا قرار بود این فیلم در آوریل سال گذشته (۲۰۲۰) نمایش داده شود.

این فیلم، بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند و آخرین حضور دانیل کریگ، بازیگر بریتانیایی در نقش مامور مخفی ۰۰۷ است.

در "زمانی برای مردن نیست" رامی مالک، بازیگربرنده اسکار، نقش منفی داستان را بازی می‌کند، علاوه بر او لئا سیدو، هنرپیشه فرانسوی هم در این فیلم حضور دارد.

اسپکتر، آخرین فیلم جیمزباند در سال ۲۰۱۵ اکران شد.

کری فوکوناگا، کارگردان آمریکایی، جیمزباند جدید را در حد فاصل مارس تا نوامبر ۲۰۱۹ درکشورهای ایتالیا، نروژ، جامائیکا و بریتانیا ساخت.

تاخیر در اکران این فیلم ضربه بیشتری به سینماها وارد خواهد کرد. اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با همه گیری کرونا منجر به تعطیلی چندین ماهه سینماها شده است.

در اوایل هفته جاری تعدادی از فیلمسازان سرشناس بریتانیایی از جمله دنی بویل و استیو مک کوئین، در نامه‌ای به دولت بریتانیا خواستار حمایت مالی از سینماها شدند. به گفته آن‌ها سینماهای بریتانیا در لبه پرتگاه قرار دارند.

نظرات بینندگان