arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

طوفان شن، قطار زاهدان - کرمان را از ریل خارج کرد / حادثه تلفات جانی نداشته

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج گفت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است و خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج گفت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است.

 یوسف رهگویی گفت: طوفان شن قطار مسافربری زاهدان - کرمان را عصر امروز از ریل خارج کرده است و خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسیده و در سلامت کامل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار فهرج با بیان اینکه این حادثه عصر امروز حدود ساعت 17 و در حوالی شورگز این شهرستان در کویر رخ داده است، افزود: بلا فاصله پس از اطلاع این خبر نیروهای امدادی از جمله نیروهای انتظامی و هلال احمر به آن منطقه اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یک‌دستگاه جرثقیل نیز به آن منطقه برای بازگرداندن قطار به روی ریل فرستاده شده است، در رابطه با تعداد مسافرین این قطار اظهار بی‌اطلاعی کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان نیز گفت: قطار مسافربری زاهدان- کرمان در محدوده شوره‌گز شهرستان فهرج بر اثر توفان شن از ریل خارج شد اما تلفات جانی نداشته است.

عباسعلی ارجمندی با بیان اینکه قطار زاهدان- کرمان عصر امروز از ریل خارج و خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است افزود: حادثه خروج قطار از ریل در محدوده شهرستان فهرج هیچگونه خسارت مالی نیز نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: گروه‌های امدادی و یک دستگاه جرثقیل بزرگ از مجموعه کرمان در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و اقدامات لازم انجام شد.

ارجمندی گفت: با اقدامات انجام شده قطار مسافربری زاهدان-کرمان در کمتر از یک ساعت دیگر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان