arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

فکری: بوی قهرمانی ما برخی را ناراحت کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیمش به اشتباهات داوری عادت کرده و گویا برخی از اینکه استقلال در صدر جدول است و بوی قهرمانی می دهد، ناراحتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است تیمش به اشتباهات داوری عادت کرده و گویا برخی از اینکه استقلال در صدر جدول است و بوی قهرمانی می دهد، ناراحتند.

محمود فکری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی با اشاره به اینکه تیمش دیدار خوبی را پشت سرگذاشته و می‌توانسته پیروز شود، اظهار کرد: فشار زیادی پس از دریافت گل به تیم سایپا وارد کردیم اما چون تمرکز لازم را نداشتیم، نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌هایی که در محوطه جریمه به دست آوردیم، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: درحالی که می‌توانستیم سه امتیاز دیدار امروز را به دست آوریم اما روی بد فوتبال به ما رو کرده بود و در نهایت به تیم سایپا که خوب بازی کرد، تبریک می‌گویم. به هرحال این دیدار نیز تمام شد و باید به فکر بازی‌های بعدی خود باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با داوری، نیز بیان کرد: به مسئله داوری مسابقه عادت کرده‌ایم که همیشه به ضرر ما سوت بخورد و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد، نمی‌دانیم این چه داستانی است. همه با تیم‌های دیگر هستند و گویا ناراحتند که استقلال صدر جدول و بوی قهرمانی می‌دهد، اما تیم ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا روند خود را حفظ و فاصله خود را با سایر تیم‌ها حفظ کند.

فکری در رابطه با برنامه مسابقات لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: نمی‌دانم، به خاطر تیم پرسپولیس برنامه لیگ تغییر کرد اما آن‌ها بازی هایشان را به موقع و شش تا هفت روز یکبار انجام می‌دهند و تیم ما باید پنج روز یکبار بازی کند. ما زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم و نمی‌دانیم اعتراض خود را به چه کسی اعلام کنیم.

وی در مورد بازگشت هرویه میلیچ به تیم استقلال نیز، گفت: در این رابطه اطلاعی ندارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه شاید در دیدار امروز مقابل سایپا حریف خود را دست کم گرفتیم، عنوان کرد: موارد مختلفی در این عدم نتیجه گیری موثر بود و تک موقعیت سایپا منجر به گل شد و در نهایت با وجود اینکه می‌توانستیم موقعیت خود را در صدر تثبیت کنیم، بازی را واگذار کردیم.

فکری در مورد نقطه ضعف تیمش، گفت: ما نباید در مورد نقطه ضعف خود صحبت کنیم، اما در مورد ایرادات فنی و سایر مشکلات، مواردی داریم که باید برطرف شود و بازی به بازی بهتر شویم. در مجموع دارای ضعف هستیم اما اینکه در دیدار مقابل سایپا به ضعف فنی باختیم، خیر اینگونه نبود و از آن دست بازی‌هایی بود که گره خورد.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که به وضوح نشان می‌دهد، دوست ندارند استقلال صدرنشین جدول و دارای آرامش باشد، گفت: تمام دوستان در تلاش هستند که استقلال را پایین بکشند، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با نتیجه گرفتن، جواب این دوستان را بدهیم.

نظرات بینندگان