arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

تاکسی پرنده «Y۶S Plus» بی نیاز از باند فرودگاه+تصاویر

تاکسی پرنده Y۶S Plus، طراحی شده توسط Autonomous Flight با برد ۸۰ مایل است و شش مسافر در آن جای می‌گیرند، این هواپیمای کوچک برای سفر‌های کوتاه بسیار مناسب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


تاکسی پرنده Y۶S Plus، طراحی شده توسط Autonomous Flight با برد ۸۰ مایل است و شش مسافر در آن جای می‌گیرند، این هواپیمای کوچک برای سفر‌های کوتاه بسیار مناسب است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می‌رسد شهر‌های جهان آینده از خودرو، اتوبوس و مسیر‌های حمل و نقل رایج امروزی بی نیازند و کم کم مسیر‌های هوایی شلوغ خواهند شد. شرکت بریتانیایی Autonomous Flight یک تاکسی پرنده برقی VTOL را طراحی کرده است که Y۶S PLUS نام دارد، این تاکسی / هواپیما برای برخاستن و فرود نیازی به باند ندارد و یک تجربه پرواز روان را برای هر شش مسافر فراهم می‌کند.

تاکسی پرنده

آیا تاکنون شنیده اید که هواپیمایی به باند فرودگاه احتیاج نداشته باشد؟ خوب، Y۶S PLUS از یک مکانیسم عمودی الکتریکی برای برخاستن و فرود آمدن استفاده می‌کند. علاوه بر این، از ساختار کامپوزیت فیبر کربن استفاده می‌کند و کاملاً الکتریکی است. همچنین دارای دو روتور در هر پایه است که دارای دو مجموعه در جلو و یک مجموعه در عقب است. در واقع، روتور‌ها در صورت لزوم بین یک رانش عمودی و افقی حرکت خواهند کرد، این بستگی به سرعت و حرکت مورد نیاز شرایط آب و هوایی و ... دارد. همچنین، بال‌های هواپیما بیشتر به ایجاد حالات بالابرنده کمک می‌کنند.

 باند فرودگاه
اما Y۶S Plus فقط برای سفر‌های کوتاه طراحی نشده است. با برد ۸۰ مایل می‌تواند بسیار دورتر کار کند؛ و پس از رسیدن به مقصد، بین پرواز‌ها شارژ می‌شود. به طور کلی، Y۶S Plus نسخه جدید و بهبود یافته نسل قبلی با چهار صندلی اضافی برای جای دادن مسافران بیشتر است.

نظرات بینندگان