arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

سیدجواد هاشمی: ۱۵۰ سلبریتی دیگر این تبلیغ [خرید خانه در دبی] را انجام داده بودند

سید جواد هاشمی درباره فیلم تبلیغاتی که از او منتشر شده بود، گفت: متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روز‌ها انتشار ویدئویی تبلیغاتی با حضور سیدجواد هاشمی که در آن مردم را به خرید خانه در دوبی تشویق می‌کرد، برای این بازیگر حاشیه‌های بسیاری به وجود آورد تا جایی که او نسبت به حضور در این تبلیغ واکنش نشان داده و عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، هاشمی با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود گفت: من بابت عذرخواهی از ملتی که خیلی چیز‌ها برای آن‌ها مهم است آمده ام، متاسفانه بابت این تبلیغ تحقیقی نکرده بودم با عجله و به توصیه دوستانم متنی را گفتم که با اعتقادات و رفتار خود من هم مغایرت داشت، بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: گمان نمی‌کردم حاشیه داشته باشد چرا که ۱۵۰ سلبریتی دیگر این تبلیغ را انجام داده بودند و به من نشان داده بودند، اما من یادم رفته بود که سید جواد هاشمی فیلم‌های ارزشی بازی کرده و نباید این تبلیغ را انجام می‌داد من دوباره بابت این تبلیغ عذرخواهی می‌کنم.

وی تاکید کرد: چند نکته اضافه کنم اینکه انسان ممکن الخطاست و من هم خطا کردم. دوم اینکه من تا به امروز بابت هیچ کار تبلیغاتی یک ریال هم پول نگرفتم اگر بیان کنم که پول این تبلیغات قرار بود کجا برود باز حاشیه ایجاد خواهد شد، اینکه عذرخواهی کردم بابت خطای که کردم شاید خیلی از جیب مردم را زدند پول مردم را بردند، اما مسئولیت پذیرفتن هزاران اشتباه را ندارند، خواستم آن‌ها هم یاد بگیرند که بابت اشتباه خودعذرخواهی کنند اشتباه خود را قبول کنیم نمره ما کم میشود، اما شهامت و عذرخواهی را داشته باشیم.

نظرات بینندگان