arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک های داخلی و خارجی و کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودروهای سبک و سنگین خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک های داخلی و خارجی و کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودروهای سبک و سنگین خبر داد.

سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی و بررسی دقیق موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپو لاستیک ها با هماهنگی مقام قضائی، به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبارها حدود ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه ۱۵۰۰ طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوزهای لازم از انبار دیگری کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس، انبارها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی اضافه کرد : احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم و یا فعالیت های غیر قانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 ایلنا

نظرات بینندگان