arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

کودک‌آزار معروف دستگیر شد

فردی که ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فردی که ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در  فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر این گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در  فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار ‌را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان کرده است، افزود: وی اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه ‌انگیزه دقیق و واقعی فرد مذکور در دست بررسی است، تصریح کرد: ‌پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ‌قضایی شده و متهم بازداشت شد.

وی در پایان تاکید کرد: ‌پلیس با اینگونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شریف می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.‌

نظرات بینندگان