arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

گوشی مقرون به صرفه و جدید برند اوپو معرفی شد

اوپو تلفن هوشمند ارزان قیمت دیگری را در کشور خود (چین)، معرفی کرده است. این گوشی اوپو A۵۵، ۵G نام دارد و همراه با یک تراشه Mediatek Dimensity ۷۰۰ و یک باتری بزرگ عرضه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوپو تلفن هوشمند ارزان قیمت دیگری را در کشور خود (چین)، معرفی کرده است. این گوشی اوپو A۵۵، ۵G نام دارد و همراه با یک تراشه Mediatek Dimensity ۷۰۰ و یک باتری بزرگ عرضه می‌شود.

گوشی چینی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تراشه Dimensity ۷۰۰ دارای هسته‌های قدرتمند Cortex-A۷۶ است که با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A۵۵ با بهره وری مناسب با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. تراشه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است و اوپو برای توسعه بیشتر، A۵۵، ۵G را با یک اسلات میکرو اس دی معرفی کرده است.

نمایشگر این گوشی از نوع ال سی دی ۶.۵ اینچی است که دارای وضوح تصویری HD + و سرعت تازه سازی ۶۰ هرتز است. این پنل دارای یک بریدگی برای دوربین ۸MP f / ۲.۰ است که درون آن قرار گرفته است.

گوشی مقرون به صرفه

در بخش پشتی نیز سه دوربین دیگر وجود دارد، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f / ۲.۲ و دو دوربین عکاسی کمکی ۲ مگاپیکسلی f / ۲.۴ - یکی برای عمق بیشتر عکس‌های عمودی و دیگری برای عکسبرداری از نزدیک است. با توجه به محدودیت‌های تراشه اوپو A۵۵، ۵G فیلم‌هایی با حداکثر ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط می‌کند، در حالی که کلیپ‌های اسلوموشن به ۷۲۰ پیکسل محدود می‌شوند.

این تلفن دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری است که ممکن است هیچ شارژ سریعی نداشته باشد (فقط ۵ ولت / ۲ آمپر، که ۱۰ وات است)، اما حداقل یک درگاه USB-C در پایین، در کنار جک صوتی ۳.۵ میلی متری وجود دارد. اسکنر اثرانگشت در کنار کلید پاور قرار دارد.
قیمت این تلفن در حال حاضر برای فروش در کانال‌های توزیع اوپو در سراسر چین، از جمله خرده فروشان عمده آنلاین مانند Tmall و Suning تقریباً ۲۴۵ دلار است.

نظرات بینندگان