arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

ظریف: چه دلیلی دارد ایران اول ژست حسن نیت نشان دهد؟ این آمریکا بود که بدون دلیل توافق را نقض کرد / اگر واشنگتن ابتدا جبران کند، «تهران» پاسخ خواهد داد

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش به موضع رئیس‌جمهور فرانسه درباره ضرورت بازگشت ایران به برجام پیش از بازگشت آمریکا در توئیتی نوشت: «چرا ایران، کشوری که محکم ایستاد و ۴ سال تروریسم اقتصادی وحشیانه آمریکا را که بر خلاف برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده، شکست داد، باید اول ژست حسن نیت نشان دهد؟ این آمریکا بود که بدون دلیل توافق را نقض کرد. این (آمریکا) باید اشتباه خود را جبران کند پس از آن ایران پاسخ خواهد داد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر به موضع رئیس‌جمهور فرانسه درباره ضرورت بازگشت ایران به برجام پیش از بازگشت آمریکا به آن واکنش نشان داد.

 وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: «چرا ایران – کشوری که محکم ایستاد و 4 سال تروریسم اقتصادی وحشیانه آمریکا را که بر خلاف برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بوده،‌شکست داد - باید اول ژست حسن نیت نشان دهد؟ این آمریکا بود که بدون دلیل توافق را نقض کرد. این (آمریکا) باید اشتباه خود را جبران کند پس از آن ایران پاسخ خواهد داد.»

 

نظرات بینندگان