arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

آخرین خبر از اختلاف کریمی و دنیزلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که اکثر روزنامه های ورزشی و برخی منابع دیگر از شدید شدن اختلاف علی کریمی و مصطفی دنیزلی خبر داده اند قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز این اختلاف را تایید اما تاکید کرد که در نشستی که بین این دو برگزار خواهد شد،مشکل حل می شود.

به گزارش انتخاب، قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های علی کریمی پس از بازی با الغرافه و انتقادهایی که به دنیزلی انجام داده بود، گفت: دنیزلی بیشترین رابطه عاطفی را در این مدت با کریمی داشته و متقابلا کریمی هم احترام زیادی برای او قائل است. شاید رسانه‌ها برداشت دیگری از صحبت‌های کریمی کرده‌اند.

وی ادامه داد: من مطمئنم که دنیزلی در بازگشت به ایران نشستی با کریمی خواهد گذاشت و این سوء تفاهم‌ها را برطرف خواهد کرد. تا زمانی که من و سردار رویانیان در پرسپولیس هستیم اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین بحث حاشیه‌ای در تیم به وجود آید.

زارع با اشاره به این که نیازی نیست هواداران نگران این موضوع باشند، افزود: ما در لیگ عملکرد خوبی نداشته‌ایم و بنابراین تمام هم و غم خود را روی موفقیت در آسیا گذاشته‌ایم. من با شناختی که از دنیزلی و کریمی دارم، مطمئنم به زودی این موضوع را حل خواهند کرد. البته من نمی‌دانم منظور کریمی چه بوده و باید با او در این باره صحبت کنم. مطمئنا او قصد دخالت در کار دنیزلی را نداشته است و شاید از موقعیت‌های که سایر بازیکنان از دست داده بودند، ناراحت بوده. آن هم در دیداری که 96 هزار نفر در ورزشگاه بودند و به راحتی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم. به هر حال کریمی به عنوان بزرگ تیم فشار زیادی روی دوشش است و باید به او حق داد اما ما باید بپذیریم که حتی در شرایط سخت هم سنجیده صحبت کنیم و فراموش نکنیم که تمام مسائل فنی بر عهده سرمربی است.

زارع همچنین درباره سفر ناگهانی دنیزلی به ترکیه گفت: دنیزلی از 15 روز قبل برنامه این سفر خود را تنظیم کرده بود و برای دیدن خانواده‌اش از رویانیان مرخصی گرفته است و مطمئن باشید که او جمعه شب به تهران باز می‌گردد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین درباره وضعیت سردان گمالوویچ که در نیم فصل نخست مربی بدنساز این تیم بود و پس از آمدن دنیزلی سمت خود را از دست داد و حالا هم ادعا کرده که به خاطر مشکل خروج از کشور نزدیک به یک سال است خانواده‌اش را ندیده گفت: من شخصا تا به حال 4 ـ 5 جلسه با گمالوویچ گذاشته‌ام. متاسفانه مدیران قبلی قرارداد خوبی با او امضا نکرده‌اند و حتی در آن قرارداد یک بند هم نگذاشته‌اند که باشگاه حق و حقوق خود را حفظ کند. با این حال او نیم فصل در پرسپولیس بوده و باید به خاطر آن 52 هزار دلار بگیرد. در عین حال ما برای این که او را راضی کنیم، به او گفتیم 70 هزار دلار بگیر، اما او که در یک سوئیت در هتل پنج ستاره زندگی می‌کند و زندگی راحتی‌ هم دارد، راضی نشده است. البته در این موضوع حق با اوست و باید مشکلش را حل کنیم.

جمشید زارع همچنین درباره این شایعه که گفته می‌شود فدراسیون فوتبال به خاطر کاریکاتوری که روزنامه‌‌ پرسپولیس در یکی از شماره‌هایش به چاپ رسانده بود، از رویانیان شکایت می‌کند، گفت: من زیاد روزنامه‌‌ها را دنبال نمی‌کنم و آن کاریکاتور را هم ندیده‌ام. باید پیگیری کنم و ببینم ماجرا از چه قرار بوده و بعد می توانم در این باره اظهار نظر کنم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان 11
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
6
40
بازیکن سالاری در هرشکلی محکومه
مسی که بهترین بازیکن جهانه یکبار هم مثل کریمی علیه مربیش مصاحبه نکرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
2
31
از علی کریمی انتظار میره تو این زمان حساس بزرگ بودنشو بیشتر نشون بده و تیم را وارد حاشیه نکنه
نظرات بینندگان