arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

تعویق دوباره در اعلام نتیجه پرونده جودوی ایران

در حالی که قرار بود رای دادگاه حکمیت ورزش درخصوص رسیدگی به پرونده جودو ایران ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) اعلام گردد، زمان اعلام رای تا ۲۶ فوریه به تعویق افتاد. میراسماعیلی درخصوص دلیل به تعویق افتادن رای گفت: دلیلی که به ما اعلام کردند، این است که داوران نیاز به بررسی بیشتر پرونده دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: زمان اعلام رای دادگاه CAS در خصوص رسیدگی به پرنده جودو ایران باز هم به تعویق افتاد.

در حالی که قرار بود رای دادگاه حکمیت ورزش درخصوص رسیدگی به پرونده جودو ایران ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) اعلام گردد، زمان اعلام رای تا ۲۶ فوریه به تعویق افتاد.

دادگاه حکمیت ورزش درباره رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران علیه فدراسیون جهانی، ۲۶ شهریور برگزار شد و سپس دادگاه به دو طرف فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند اما در این مهلت تعیین شده بین دو فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت و بعد از آن دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی اعلام کرد که بعد از بررسی پرونده دو طرف تا ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) رای نهایی را صادر می کند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درخصوص دادگاه و اعلام رای گفت: باوجود اینکه منتظر بودیم رای ۲۹ ژانویه صادر گردد ، به صورت غیر منتظره ای، ایمیلی به دست ما رسید و در آن به دلایلی که برای ما هم مشخص نیست بیان شده که رای در ۲۶ فوریه اعلام می گردد.

میراسماعیلی درخصوص دلیل به تعویق افتادن رای گفت: دلیلی که به ما اعلام کردند، این است که داوران نیاز به بررسی بیشتر پرونده دارند. 

نظرات بینندگان