arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

نتانیاهو: امیدوارم آمریکا به برجام بازنگردد / ایران موجودیت ما را تهدید می‌کند

نخست وزیر اسرائیل ضمن ابراز امیدواری نسبت به عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای، مدعی شد که ایران از لغو تحریم برای اشغال کشورهای منطقه بهره برده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: نخست وزیر اسرائیل ضمن ابراز امیدواری نسبت به عدم بازگشت دولت آمریکا به توافق هسته ای، مدعی شد که ایران از لغو تحریم برای اشغال کشورهای منطقه بهره برده است.

به گزارش  شبکه خبری «الجزیره» قطر، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز (پنج شنبه) طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که دولت «جو بایدن»، رئیس جمهوری جدید آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک در رابطه با توافق هسته ای بازنگردد و مدعی شد که چنین کاری یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

نتانیاهو در ادامه نیز ضمن ادعای این که ایران از لغو تحریم های علیه خود برای اشغال برخی کشورهای منطقه و فعالیت نظامی در خاک آنها بهره برده، تاکید کرد: ایران موجودیت ما را تهدید می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با تصمیم اخیر دولت آمریکا مبنی بر تعلیق قرارداد فروش جنگنده های پیشرفته «اف ۳۵» به امارات نیز تاکید کرد که این کار روی توافقنامه های عادی سازی روابط تاثیر نمی گذارد چرا که به مرحله بدون بازگشت رسیده است.

در همین راستا، بخش عربی شبکه خبری «آی ۲۴ نیوز» رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نتانیاهو در جریان بازدید از صحرای «نقب» در جنوب سرزمین های اشغالی، در رابطه با تهدیدهای ایرانی گفته است: با توجه به این که این کشور نابودی اسرائیل را روی درفش خود ترسیم کرده، سلاح لازم برای اجرای آن را به دست نخواهد آورد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نیز افزود: دستور من این است که در همه جبهه ها کار شود و این در گام هایی که جزئیات آنها را بیان نمی کنم و همچنین در دستور من به همه مسئولان امنیتی بازتاب می یابد؛ بازگشت به توافق قبلی اشتباه است؛ پول هایی که دریافت می کنند، در یک کارزار تهاجم وحشیانه و رعب و وحشت زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ نباید به این توافق بازگشت و امیدواریم که چنین چیزی اتفاق نیفتد.

نظرات بینندگان