arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

نخست وزیر عراق: نیروهای عراقی معاون خلیفه داعش را از بین بردند

نخست وزیر عراق امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند یکی از اصلی ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.کاظمی در توییتر نوشت: «ملت عراق اگر وعده دهد، وفا می کند. گروهک های تروریستی داعش را به پاسخ زلزله وار تهدید کردیم و این پاسخ در یک عملیات پیش دستانه و از سوی قهرمانان ما با هلاکت «ابویاسر العیساوی» سرکرده شر یا کسی که خودش را «معاون خلیفه و والی عراق» می خواند، به وقوع پیوست».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: نخست وزیر عراق امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند یکی از اصلی ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش را به هلاکت برسانند.

به گزارش  اسکای نیوز، «مصطفی کاظمی» گفت: نیروهای عراقی موفق شدند در یک عملیات پیش دستانه، «ابویاسر العیساوی» از فرماندهان گروه تروریستی داعش را از بین ببرند.

خبرگزاری عراق نیز گزارش داد: مصطفی کاظمی نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح امروز(پنج شنبه) از هلاکت به اصطلاح معاون خلیفه داعش و والی عراق در گروه تروریستی داعش خبر داد.

براساس این گزارش، کاظمی در توییتر نوشت: «ملت عراق اگر وعده دهد، وفا می کند. گروهک های تروریستی داعش را به پاسخ زلزله وار تهدید کردیم و این پاسخ در یک عملیات پیش دستانه و از سوی قهرمانان ما با هلاکت «ابویاسر العیساوی» سرکرده شر یا کسی که خودش را «معاون خلیفه و والی عراق» می خواند، به وقوع پیوست».

نظرات بینندگان