arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

ريزش ديوار، کارگر را له کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ريزش بخشي از ديوار ساختمان مسکوني موجب مرگ کارگر60 ساله در زير آوار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا؛ احمد ملک نژاد، فرمانده امدادگران آتش نشاني، دراين باره گفت: وقوع اين حادثه در ساعت 17:12 روز پنج شنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپي آن گروه امداد و نجات دو اين سازمان به سمت محل حادثه در شهرک کيانشهرخيابان مينايي حرکت کردند.

به گفته وي کارگر حدودا 60 ساله اي از اتباع افغانستان در کانال فاضلاب مشغول کاربود که ناگهان براثر ريزش ديوار ساختمان مجاورکانال در زير آوار گرفتار شده است.

ملک نژاد افزود: طبق اظهارات شاهدان و پيمانکار يک شرکت آب و فاضلاب، کارگران در کانال فاضلاب درحال حفاري بودند که ناگهان به علت نامعلومي بخشي از ديوار دورچين پشت بام يک ساختمان چهار طبقه مسکوني به داخل کانال وبر روي کارگران فروريخت.

ملک نژاد ادامه داد: چند تن از کارگران با مشاهده ريزش آجرها به سرعت ازمحل گريختند اما يک کارگر مسن بنام ?عبدالحميد ? ق? نتوانست به موقع از مهلکه بگريزد و به طور کامل در زيرآوارديوار به دام افتاد.

وي در مورد نحوه عمليات نجاتگران اظهار داشت: آتش نشانان با رعايت اصول ايمني و انجام آوار برداري، در کمتر از نيم ساعت اين کارگر را از زير آوار خارج کرده و تحويل عوامل اورژانس دادند.

فرمانده نجاتگران آتش نشاني با اشاره به تائيد فوت اين کارگر از سوي عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، افزود: جسد متوفي براي انجام تحقيقات در اختيار نيروي انتظامي قرار گرفت.

به گفته وي علت بروز اين حادثه مرگبار هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشاني تحت بررسي است.
نظرات بینندگان