arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

اپل با خرید ۲۵ میلیون دلاری یک فیلم رکورد شکنی کرد

کمپانی اپل با ۲۵ میلیون دلار حق انتشار فیلم سینمایی «موخره» به کارگردانی سیان هدر را دریافت کرد که در تاریخ جشنواره فیلم ساندنس تاریخ ساز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی اپل با ۲۵ میلیون دلار حق انتشار فیلم سینمایی «موخره» به کارگردانی سیان هدر را دریافت کرد که در تاریخ جشنواره فیلم ساندنس تاریخ ساز شد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی اپل با قراردادی ۲۵ میلیون دلاری حق انتشار فیلم سینمایی «کودا» به کارگردانی و نویسندگی سیان هدر که در جشنواره فیلم ساندنس حضور دارد را دریافت کرد.

در زمانی که این فیلم قرار بود به جشنواره ساندنس برود، پیش بینی می‌شد که از عناوین مهم این رویداد خواهد شد. بعد از نخستین نمایش فیلم جنگ بین استودیو‌ها آغاز شد و شرکت‌هایی مثل نتفلیکس و آمازون نیز برای دریافت حق انتشار این فیلم شرکت کردند.

در نهایت قیمت ۲۵ میلیون دلاری این فیلم، بیشترین قیمت فروش فیلم در تاریخ این جشنواره را رقم زد. رکورد قبلی به فیلم سینمایی «پام اسپرینگز» تعلق داشت که با ۲۲ میلیون دلار به دو شرکت نئون و هولو فروخته شد. پیش از پالم اسپرینگز هم این رکورد مربوط به فیلم «تولد یک ملت» می‌شد که در سال ۲۰۱۶ حق انتشار آن به کمپانی فاکس سرچلایت واگذار شد.

فیلم سینمایی «موخره» داستان دختری به نام رابی (با بازی امیلیا جونز) را روایت می‌کند که تنها عضوی از خانواده اش است که توانایی شنیدن دارد و بقیه اعضای خانواده اش ناشنوا هستند. زمانی که شغل آن‌ها در زمینه ماهیگیری دچار مشکل می‌شود، رابی خودش را در دوراهی انتخاب بین علاقه اش به موسیقی و ترک خانواده اش می‌بیند.

اوگوینو دربر، تروی کاتسور، فردیا والش پیلو، دنیل دورنت و مارلی ماتلین دیگر بازیگران این فیلم هستند.


 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان