arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

نقش آفرینی های علی انصاریان را بشناسید

علی انصاریان از جمله ورزشکارانی بود که در عرصه بازیگری تقریبا موفق عمل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی انصاریان از جمله ورزشکارانی بود که در عرصه بازیگری تقریبا موفق عمل کرد.

همیشه اتفاق افتاده و خواهد افتاد که ورزشکاران به سمت بازیگری سوق پیدا می کنند و برخی موفق و تعدادی ناموفق می شوند.

نمونه موفق این موضوع در سال های اخیر پژمان جمشیدی است که از فوتبال به سمت سینما و بازیگری آمد و کاملا موفق عمل کرده و یکی از بازیگران محبوب به حساب می آید.

علی انصاریان هم وارد وادی بازیگری شد و او نیز تقریبا موفق بود البته نه به اندازه جمشیدی.

علی انصاریان تجربه بازی در سریال های تلویزیونی چون زیر آسمان شهر، چارخونه، خانه اجاره ای، نقطه چین، محکومین، کیمیا و ... را داشت او همچنین تجربه بازی در سریال شبکه نمایش خانگی (آسپرین) نیز دارد.

 

انصاریان میل فراوانی به حضور در فیلم های سینمایی داشت و با تلاش فراوان به این خواسته و هدفش رسید. او در فیلم هایی چون پاداش یکوت، کلاف، حس خوب زندگی، اژدر، کلوپ همسران نقش آفرینی کرد و امسال نیز با «رمانتیسم عماد و طوبا» در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

انصاریان همچنین جزو گروه بازیگران فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی مریم بحرالعلومی بود که فیلمبرداری این اثر هنوز آغاز نشده است.

علی انصاریان از بازیگران محبوب پرسپولیسی ها به حساب می آمد و رفقای دیرینه ای داشت یکی از آن ها پژمان جمشیدی است که او در نشست خبری «شیشلیک» آرزوی سلامتی برای انصاریان کرد و از همه خواست برای سلامتی انصاریان دعا کنند.

 

گفتنی است فوتبالیست معروف کشورمان و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس پس از چندین روز مبارزه با بیماری کرونا ساعاتی پیش درگذشت. این فوتبالیست ایرانی در هنگام فوت ۴۳ سال سن داشت.

 

انصاریان بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال به مجری‌گری و بازیگری روی آورد و آخرین فیلمی که بازی کرده بود این روز‌ها در جشنواره سی و نهم فجر در حال اکران است.


باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان