arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

تور کیش | تور چابهار | تور قشم | را فقط با آژانس ندا بال تجربه کنید!

به دنبال آژانس خدمات مسافرتی هستید که بهترین و متنوع ترین تور کیش، تور چابهار و تور شیراز را با بهترین قیمت در اقامتگاه هایی لوکس و مدرن و خدماتی بی نظیر داشته باشد و در انتخاب آن به مشکل خورده اید؟ آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان، برترین مجری تورهای داخلی کشور، پایان جستجوهای شماست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تور کیش با آژانس مسافرتی ندا بال آسمان تجربه ای کاملا متفاوت از تمام تورهایی است که تا به حال تجربه کرده اید چرا که سابقه ای طولانی و موفق در زمینه برنامه ریزی، اجرا و مدیریت کلیه تورها مثل تور کیش، تور چابهار و تور شیراز داشته است تا بتواند گزینه های متعدد متناسب با بودجه افراد مختلف همراه با حفظ کیفیت تور ارائه کند. شما عزیزان می توانید برای رزرو به وب سایت اینترنتی آژانس مسافرتی ندا بال آسمان مراجعه کنید یا با شماره تلفن 44378215-021 تماس بگیرید.

سفر به کیش هر ساله توسط بیش از 3 میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی انجام می شود تا از این جزیره بسیار زیبا دیدن کنند و خاطره ای خوش و فراموش نشدنی از اقامت گرفته تا بازدید از اماکن دیدنی و لذت استفاده از ورزش های آبی ببرند. موقع پاییز و زمستان نیز چون هوا خیلی مساعد است بیشترین میزان رزرو را به خود اختصاص داده است.

امکان رزرو تور کیش از تمامی شهرها فراهم گردیده بطوری که شما مسافرین عزیز می توانید به آسانی تور خود را از آژانس ندا بال آسمان رزرو نمایید .

تور کیش از مشهد ، تور کیش از شیراز ، تور کیش از اصفهان و تور کیش از تبریز در حال حاضر قابل رزرو می باشند.

در سفر به کیش حتما دقت کنید که جاذبه هایی مثل پارک آهوان، ساحل مرجانی، شهر حریره با قدمت تاریخی بسیار زیاد، جزیره هندورابی، کشتی یونانی، ساحل سیمرغ، اسکله تفریحی، پارک شهر کیش با کلی امکانات مخصوص دوچرخه سواران و اسکیت سواران و علاقه مندان به بدنسازی همراه با پارک دلفین را در خود جای داده است.

برای لذت از غذاهای محلی مثل سمک مشوی، مرگوگ و مضروبه در بیرون از هتل نیز توصیه ما به شما رزرو غذا در رستوران عمو اکبر یا بابا قدرت است. ضمنا ورزش های آبی مثل پاراسل، غواصی، فلای بورد، شاتل سواری و اسکوتر نیز در بالا بردن هیجان سفر تور کیش نیز کاملا اثرگذار خواهند بود.

تور کیش | تور چابهار | تور قشم |  را فقط با آژانس ندا بال تجربه کنید!

تور کیش و تجربه ورزش پاراسل

تور چابهار، خاطره ای ماندگار در بندری به وسعت اقیانوس

تور چابهار یعنی عزیمت به جنوب شرقی ایران که تنها بندر داخلی متصل به اقیانوس است که پر از جاذبه های گردشگری باورنکردنی است که از جمله آنها می توان به کوه های مریخی، بندر گواتر، کوه گِل افشان با خواص درمانی عجیب، غارهای سه گانه تیس، تالاب لیپار، منطقه حفاظتی گاندو، روستای درک با بهترین قهوه ها و میوه هایی مثل موز صادراتی، روستای شیرگواز، مسجد جامع دزک و تیس و موزه محلی آن اشاره نمود که نظیر آنها را در هیچ کجای دنیا به چشم هم ندیده اید.

تور چابهار همانطور که از نام آن پیداست می توان در چهار فصل از سال رزرو کرد به همین دلیل به چهار بهار معروف بوده است اما اگر به دنبال بهترین زمان ممکن هستید، اوایل آبان تا اواسط فروردین را توصیه می کنیم تا به آب و هوای شرجی اردیبهشت و خرداد برخورد نکنید. ضمنا جشنواره تابستانی مونسون با کلی هیجان و اتفاقات بی نظیر از 31 تیر تا 22 شهریور میزبان شما خواهد بود.

تور کیش | تور چابهار | تور قشم |  را فقط با آژانس ندا بال تجربه کنید!

تور چابهار بسیار زیبا که باید تجربه کرد

 تور قشم، جزیره بسیار دیدنی در جنوب کشور

جزیره قشم که به آن جزیره هفتگانه هم گفته می شود در تنگه هرمز قرار دارد و بزرگترین جزیره غیر مستقل در دنیاست. این جزیره از لحاظ تاریخی دستخوش تغییرات زیادی شده و در هر دوره زمانی تحت سلطه دولت های مختلفی بوده که از زمان قاجار به بعد از سلطه انگلستان خارج شد و به ایران پیوست.

تور قشم را فقط با آژانس ندا بال آسمان تجربه کنید! همه روزه از تمامی شهرها. جهت رزرو کافیست به سایت ما مراجعه و تور خود را به آسانی مشاهده و رزرو نمایید.

جزیره قشم هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود جذب می کند که بخاطر داشتن محیطی بسیار زیبا و دلنشین و جاذبه های گردشگری بی نظیر آن است که از جمله آنها می توان به دره ستارگان، جزیره ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، غار خربس، روستای گوران، دره تندیس، قلعه پرتغالی ها، پارک کروکودیل و غار نمکدان اشاره کرد که البته در کنار این موارد مراکز تفریحی و تجاری بسیار زیادی نیز دارد.

مسافرین عزیزی که به دنبال رزرو تور قشم هستند توصیه می کنیم که از اواخر پاییز تا اوایل بهار اقدام کنند که آب و هوای آن بسیار عالیست و حداکثر دما 18 درجه سانتیگراد خواهد بود.

تور کیش | تور چابهار | تور قشم |  را فقط با آژانس ندا بال تجربه کنید!

رزرو تور قشم با آژانس ندا بال آسمان

آژانس مسافرتی ندا بال آسمان بهترین و حرفه ای‌ترین شرکت در زمینه برگزاری تور کیش، تور چابهار و تور شیراز است که بهترین مکان های اقامتی را نیز برای شما تدارک دیده و لیستی از گزینه های متنوع را برای رزرو قرار داده است که با مراجعه به وب سایت این شرکت قابل مشاهده هستند.

شماره تماس: 44378215-021

وب سایت آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تهران – خیابان ستارخان – بین اسدی و خسرو – مجتمع مروارید – طبقه 4 – واحد 36

 

 

 

 

نظرات بینندگان