arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

ملی پلاس؛ تجربه دریافت خدماتی بانکی به شکل نوین پس از مشاوره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بانکداری در دنیای امروز با سرعت زیادی در حال متحول شدن است. امروزه تقریبا تمامی بانک های مشهور دنیا به سمت بانکداری دیجیتال رفته اند. بانکداری دیجیتال در واقع همه روش های سنتی را حذف می کند؛ از مراجعه حضوری به بانک تا کاغذبازی های بی ثمر. با این حال موضوع فقط این نیست. بانکداری مسیری طولانی را طی کرده است؛ مسیری که از رفتن به بانک و درخواست پول، به سمت نگهداری ایمن دارایی‌های رمزنگاری شده‌ مشتری منتهی شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بانکداری دیجیتال این است که کاربران می‌توانند از طریق کامپیوترها و تلفن‌های همراه خود به سیستم‌های سنتی بانکی متصل شوند. این خدمات زمان و هزینه‌ زیادی را از دوش بانک و مشتریان بانک بر می‌دارد.

در ایران نیز بسیاری از بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال رفته اند. شاید مهمتر از همه، بانک ملی ایران باشد که با معرفی ملی پلاس در این مسیر گام برداشته. 

اولین شعبه تمام دیجیتال بانک ملی ایران با رویکرد تعامل محور و عرضه نوینی از بانکداری در ایران 21 دی‌ماه افتتاح شد. شعبه‌ای از بانک ملی ایران که «ملی پلاس» نام‌گرفته و در آن مشتریان با حضور در بانک صورت متفاوتی از خدمات بانکی را تجربه می‌کنند، بانکی که هیچ پول کاغذی در آن نیست اما درعین‌حال تمام نیازهای مشتری را در به‌روزترین شکل ممکن پاسخگو است.

شاید یکی از مهمترین ویژگی های ملی پلاس مشاوره دادن به مشتری باشد. «عباس شفیعی» رییس هیات‌مدیره بانک ملی ایران می گوید: هدف اصلی ما در «ملی پلاس» ایجاد یک فضای تعاملی به معنای مشاوره دادن دوطرفه هم از سوی بانک به مشتری و هم از سوی مشتریان به بانک است. ما معتقدیم ابتدا باید بتوانیم مشاوره بگیریم که بتوانیم خدمات خود را به بهترین شکل معرفی و عرضه کنیم. با مطالعات بسیاری که از جانب همکاران ما انجام‌شده است تلاش کردیم این فضا را در «ملی پلاس» فراهم کنیم.

شعبه ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری ارائه می شود.

از طریق ملی پلاس تقریبا همه امور بانکی را می توان انجام داد. آن هم به انواع و اقسام روش های نوین و بدون حضور فیزیکی در شعب سنتی بانک ها. این خدمات شامل دریافت و پرداخت وجه نقد ، انتقال وجه، واگذاری چک، افتتاح حساب، صدور ملی کارت،  صدور کارت هدیه، پرداخت قبوض و خرید شارژ, اصلاح اطلاعات مشتری،  فعال سازی پیامک، ارسال حواله پایا و ساتنا و تغییر و فعال سازی رمز اول و دوم پویا می شود.

یعنی تقریبا تمام امکانات بانکداری سنتی به شکل نوین در ملی پلاس فراهم شده است.

نظرات بینندگان