arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

روحانی: اعلام کرده بودم خودم آماده هستم اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم

رئیس‌جمهور گفت: اعلام کرده بودم خودم آماده هستم، اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم. مردم باید بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اینکه فرزند وزیر بهداشت پذیرفته که واکسن را دریافت کند مهمتر است چرا که فرزند آدم از جانش عزیز تر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور گفت: اعلام کرده بودم خودم آماده هستم، اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم. مردم باید بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم.

به گزارش «انتخاب»، حسن روحانی در آیین آغاز واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا گفت: خوشحالیم که در دهه فجر این واکسیناسیون آغاز شده است. اینکه فرزند وزیر بهداشت اولین کسی است که این واکسن را تزریق می‌کند، حاوی این پیام است که اگر مسئولین کشور و وزارت بهداشت و درمان، واکسنی را اعلام می‌کنند، واکسن قابل اعتماد است و اگر مردم نیاز دارند که ما آغازگر باشیم برای اعتماد کاملا آماده هستیم.

وی تصریح کرد: من اعلام کرده بودم خودم آماده هستم، اولین فردی باشم که واکسن را دریافت می‌کنم. مردم باید بدانند اگر چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اینکه فرزند وزیر بهداشت پذیرفته که واکسن را دریافت کند مهمتر است چرا که فرزند آدم از جانش عزیز تر است.

نظرات بینندگان