arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

گوهر خیراندیش از بیمارستان به خانه رفت

گوهر خیراندیش، پس از بهبودی از بیماری کرونا، از بیمارستان به خانه رفته است تا ادامه درمان و گذران دوران نقاهت را طی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوهر خیراندیش، پس از بهبودی از بیماری کرونا، از بیمارستان به خانه رفته است تا ادامه درمان و گذران دوران نقاهت را طی کند.

گوهر خیر اندیش، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به دلیل ابتلا به کرونا، چند روزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۰ بهمن) از بیمارستان مرخص شد.

بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما و از دوستان نزدیک خیراندیش در این باره گفت: «خوشبختانه حال ایشان مساعد است و به تشخیص پزشک، عصر دیروز مرخص شدند تا ادامه درمان خود را در خانه انجام دهند و دوران نقاهت خود را سپری کنند.»

دوستان خیراندیش، از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما، گفته بودند این بازیگر مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود و به همین دلیل دوره فیزیوتراپی ریه را گذراند ولی خوشبختانه بعد از چند روز مشکل ریه حل شد و حالا هم شرایط او به گونه‌ای است که می‌تواند درمان خود را در خانه ادامه بدهد.»

ایسنا 

نظرات بینندگان