arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

گزارش يك جنايت خانوادگي /مرد همسر و دخترش را كشت و خودكشي كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعتماد: مرگ اعضاي يك خانواده به دست پدر خانواده ماجرايي را در كرج رقم زده است كه با گذشت مدتي از زمان وقوع آن هنوز اهالي مهرشهر كرج درباره آن سخن مي گويند.
    
گرچه قتل يك مادر و دختر، آن هم به دست مردي كه براي يكي شوهر و براي ديگري پدر بوده به سبب خودزني منجر به قتل اين مرد با ابهامات بسياري مواجه است اما به نظر مي رسد ماجرا در پي مصرف مواد مخدر صنعتي و تاثير آن به اين شكل رقم خورده باشد.
    
در اين ماجرا «محمود» همسر خود «سوري» را با شش ضربه و دخترش را با 20 ضربه چاقو به قتل رسانده است.
    
    
    
    سه شنبه 16 فروردين: آغاز ماجرا
    صبح روز سه شنبه، سيمين 32 ساله كه شب قبل مادر و پدرش را آشتي داده بود، از ترس تهديدهاي محمود، مادرش را با خود به سر كار برد تا شايد بتواند اندكي از خشم پدر بكاهد. بايد گفت اين آخرين تلاش او براي زنده ماندن خود و مادر 48 ساله اش بود. ساعت 11 شب همسايه هاي اين خانواده سه نفره با فريادهاي مردي كه از اين خانه به گوش مي رسيد و حاكي از تهديد پدر خانواده بود، تصميم گرفتند وارد ماجرا شوند. اما چون محمود در آبروريزي و دعوا يد طولايي داشته است، از دخالت كردن پرهيز مي كنند و به منازل خويش برمي گردند. سر و صداها اندكي بعد حدود 12 شب به پايان رسيد.
    
    
    چهارشنبه 17 فروردين: كشف جسد
    صبح روز چهارشنبه دوست صميمي «سيمين» با اطلاع قبلي از رفتارهاي نابهنجار و غيرمتعارف محمود و با توجه به پاسخ ندادن تلفن از طرف سيمين، نگران شد و به خانه آنها رفت. هر چه زنگ خانه را فشار داد كسي پاسخگو نبود ولي ماشين سيمين جلوي در منزل پارك بود. همين منظره موجب شد كه از آتش نشاني براي دخالت در موضوع كمك بگيرد.
    
    در ورودي آپارتمان توسط آتش نشاني شكسته شد و صحنه يي پيش چشمان همگي ظاهر شد. سيمين روبه روي در ورودي، جلوي در اتاق خواب روي پاهاي مادرش افتاده بود. خون تمام زمين را فرش كرده بود و پدر خانواده در اتاقش روي تخت افتاده بود. سجاده نمازي روي زمين پهن بود و تمام در و ديوار خانه با خون دو زن رنگ آميزي شده و بوي مواد مخدر هنوز هم به مشام مي رسيد. ماموران آتش نشاني با پليس تماس گرفتند و اعلام كردند با سه جنازه روبه رو شده اند اما با تكان هاي دست محمود متوجه مي شوند او هنوز زنده است.
    
    
    پنجشنبه 18 فروردين، گزارش يك جنايت
    گزارش پليس و پزشكي قانوني از ماجرا به اين شكل به گوش خانواده درجه يك رسيد، سيمين با 20 ضربه چاقو و سوري با شش ضربه به قتل رسيده اند. گرچه صورت مادر و دختر نشان از آن داشته كه قبل از اصابت چاقو به بدنشان با مشت و لگد تقريبا بيهوش شده اند. تمام دندان هاي سيمين شكسته و پاي راستش از زانو كج شده و تقريبا صورتش زير ورمي چند سانتي متري پنهان شده بود. ضربات چاقو عمدتا از پشت به سيمين اصابت كرده كه تحليل پزشكي قانوني اين بود كه سيمين مي خواسته مانع جلوگيري اصابت ضربات چاقو به مادرش بشود. همين باعث شده ضربه يي با طول تقريبا نيم متر از گردن تا كمر سيمين را بشكافد و پشت گردنش برش تقريبا عميقي در عرض بخورد. سوري اما به علت آنكه قلبش با باتري كار مي كرده خيلي پيش از اصابت ضربات به دليل شوك قلبي فوت كرده است.
    
    اما محمود هنوز زنده است، او با تبر سر خود را نيز شكافته و با چاقو تمام تن خود را خط انداخته است. او ابتدا سعي كرد ماجرا را طور ديگري جلوه دهد و اظهار كرد فردي به منزل آنها حمله كرده، هر سه نفر را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از قفل كردن در از داخل آپارتمان، از پنجره فرار كرده است. فرضيه هاي محمود مورد قبول پليس قرار نگرفت و با توجه به تمام شواهد محمود مجرم و قاتل شناخته شد. اما صبح روز پنجشنبه او هم بر اثر خودكشي و خونريزي مغزي در بيمارستان جان سپرد و دلايل رخ دادن اين حادثه را براي هميشه با خود به گور برد.
    
    
    سه شنبه 23 فروردين: خاكسپاري
    جسد محمود پس از پنج روز از وقوع قتل توسط هيچ يك از خانواده اش تحويل گرفته نشد و حتي دامادش نيز حاضر به تحويل گرفتن جسدنبود. خواهر محمود در حالي پس از پنج روز اقدام به تحويل گرفتن جسد برادرش كرد كه سردخانه بيمارستان به درستي كار نمي كرده و همين امر باعث شده تا جسد بو بگيرد و ورم كند.
    
    محمود 68 ساله، راننده بازنشسته بوده و سوابق كيفري او نشان مي دهد او دو بار ديگر به علت چاقوكشي روانه زندان شده و محكوميت خود راگذرانده است. در سال هاي اخير نيز با هيچ يك از اعضاي فاميل رفت و آمد نداشته و هر گونه رفت و آمدي را از طرف دختر و همسرش نمي پذيرفته است. سابقه اعتياد به ترياك و تهديد خانواده به قتل هم در سوابق او به چشم مي خورد.
    
    خبرنگار «اعتماد» در حال پيگيري ماجرا براي بررسي ابعاد و انگيزه هاي اين پرونده است و در روزهاي آتي در گزارش هايي به اين موضوع خواهد پرداخت.
نظرات بینندگان