arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

حسینی، بهمنی و ‌مرادی به مجلس ‌می‌آیند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رئیس دوم مجلس اعلام کرد که رئیس کل بانک مرکزی وزیر اقتصاد و رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ارائه توضیحاتی در خصوص شرایط اقتصادی کشور و قانون یارانه‌ها در مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمد سقایی نماینده مردم استهبان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طی تذکری، اظهار داشت: باید مسئولان اجرایی کشور به این پرسش پاسخ دهند که مسئولیت اقتصادی کشور با کیست؟ چرا مسئولین اقتصادی فکر نمی‌کنند؟ چرا هر روز برای کشور به وسیله ارز و سکه بحران به وجود می‌آورد؟ اگر نمی‌توانند مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کند.

وی افزود: با روندی که در حال حاضر در کشور به وجود ‌آمده اکثر کارگاه‌ها رو به تعطیلی است و کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

سقایی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:‌ دولت از یک طرف سهم تولید را در راستای اجرای قانون یارانه‌ها پرداخت نمی‌کند و از سویی دیگر قیمت ارز در کشور هر روز افزایش می‌یابد و معلوم نیست چگونه با این شرایط می‌خواهد در کشور اشتغالزایی کند.

در ادامه سیدشهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی و باهنر ریاست ساعتی از جلسه را بر عهده داشت، گفت: هیئت رئیسه از مسئولان اقتصادی کشور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها دعوت کرده تا با حضور در مجلس توضیحاتی در خصوص شرایط اقتصادی امروز کشور ارائه دهند و قرار است در آن جلسه رؤسای کمیسیون تخصصی نیز نظرات خود را مطرح کنند.

نظرات بینندگان