arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

مشخصاتی جدید از گوشی «گلکسی A۷۲، ۴G» فاش شد

گوشی گلکسی A۷۲ سامسونگ از سال گذشته در مورد آن شنیده ایم دارای نسخه‌های ۴G و ۵G خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی از گلکسی منتشر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی گلکسی A۷۲ سامسونگ از سال گذشته در مورد آن شنیده ایم دارای نسخه‌های ۴G و ۵G خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی از گلکسی منتشر شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می‌رسد نسخه گلکسی A۷۲، ۴G مشابه نسخه ۵G خود است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FullHD + ۹۰Hz Super AMOLED است و دوربین چهارگانه دارد که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد.

پیش از این شایعه شده بود که سیستم دوربین شامل یک واحد ماکرو ۶۴ مگاپیکسلی اولیه، ۱۲ مگاپیکسلی، عمقی ۵ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است، اما این تلفن هوشمند از یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی (۲ برابر بزرگنمایی) و ۲ مگاپیکسل برخوردار است. دوربین‌های اصلی ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

گلکسی

گلکسی A۷۲، ۴G با یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود و از یک خوانشگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت بیومتریک بهره می‌برد. در بخش سخت افزاری این گوشی دارای یک تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G SoC است که Geekbench فاش کرد با ۸ گیگابایت رم جفت می‌شود. اما منبع می‌گوید که یک مدل با رم ۶ گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت.

 گوشی «گلکسی A۷۲، ۴G»

این تلفن هوشمند با اندروید ۱۱ وارد بازار می‌شودو دارای دو گزینه ذخیره سازی است ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت. اما همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. این اطلاعات به ما نمی‌گوید که گلکسی A۷۲، ۴G با چه سرعتی شارژ می‌شود، اما FCC نشان داد که با آداپتور ۲۵ وات عرضه می‌شود. حدس زده می‌شود که گلکسی A۷۲، ۴G حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد و قیمت آن از ۴۴۹ یورو در اروپا آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان