arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

تساوی استقلال به کام سپاهان و تراکتور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در 3 هفته مانده به پایان لیگ استقلال 2 امتیاز حساس انجام داد تا قهرمانی را دور از دسترس ببیند مکان دومش نیز به خطر بیفتد.

به گزارش انتخاب، روز پایانی هفته سی و یکم لیگ برتر با پیروزی شیرین سپاهان در خانه فولاد و توقف استقلال در بوشهر و پیروزی تراکتورسازی مقابل شاگردان دایی پایان یافت.

در بوشهر استقلال تهران در حالی که در آخرین دقیقه نیمه اول از شاهین عقب افتاده بود در نیمه دوم با گل یرکوویچ که روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و استقلال 2 امتیاز حساس را در 3 هفته مانده به پایان لیگ از دست داد.

در اهواز سپاهان اصفهان در حالی که با گل دقیقه 8 سیدصالحی یک بر صفر از فولاد پیش بود دقیقه 50 با اخراج حسن اشجاری ده نفره شد و فولاد با اتکا به یک بازیکن بیشتر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. گل فولاد را آرش افشین به ثمر رساند.
در حالی که بازی داشت با تساوی به پایان می رسید سپاهان موفق شد با گل دقیقه 88 سوکای، فولاد را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا با توجه به تساوی استقلال اختلاف خود را به 3 امتیاز برساند و بیش از پیش به قهرمانی نزدیک تر شود.

در تهران هم تراکتورسازی با گل دقیقه 86 امیرحسین صادقی راه آهن را شکست داد و با 59 امتیاز در کنار استقلال قرار گرفت و فقط به خاطر گل زده کمتر و با تفاضل برابر در مکان سوم ماند اما به قهرمانی امیدوار ماند.

نتایج کامل بازیهای امروز:

* راه آهن صفر - تراکتورسازی تبریز یک
گل: امیرحسین صادقی(86) برای تراکتورسازی

* ذوب‌آهن اصفهان صفر - داماش گیلان صفر

* فولاد خوزستان یک - سپاهان اصفهان 2
گل‌ها: آرش افشین(79) برای فولاد - سیدمهدی سیدصالحی(8) و جواهر سوکای(88) برای سپاهان
اخراج: حسن اشجاری(50) از تیم سپاهان

* شاهین بوشهر یک - استقلال تهران یک
گل‌ها: امجد شکوه مقام (2+45) برای شاهین - گوران یرکوویچ(61) برای استقلال
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
3
استقلال = در حسرت اول شدن!
نظرات بینندگان