arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

فیلم جدید «فعالیت فراطبیعی» کارگردانش را پیدا کرد

ویلیام اوبنک به همراه کریستوفر لندون هفتمین فیلم «فعالیت فراطبیعی» را کارگردانی می‌کند و لندون فیلمنامه آن را هم می‌نویسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ویلیام اوبنک به همراه کریستوفر لندون هفتمین فیلم «فعالیت فراطبیعی» را کارگردانی می‌کند و لندون فیلمنامه آن را هم می‌نویسد.

 به نقل از مووی وب، ویلیام اوبنک کارگردان فیلم «زیر آب» برای کارگردانی هفتمین قسمت از مجموعه سینمایی «فعالیت فراطبیعی» انتخاب شده است و کریستوفر لندون نیز باز خواهد گشت تا فیلمنامه این پروژه را بنویسد. سال گذشته اعلام شده بود که کمپانی بلوم هاوس، مشغول بازسازی ویدئو‌های پیدا شده بوده است تا قسمت بعدی این اثر را در سال ۲۰۲۲ منتشر کند.

لندون پیش از این در قسمت‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم این مجموعه سینمایی حضور داشت. او سپس از حضور در قسمت ششم کناره گیری کرد تا دو فیلم سینمایی ترسناک «روز مرگت مبارک» را بسازد. او اخیرا برای کمپانی بلوم هاوس فیلم «غیرعادی» را ساخت که برای مدتی صدرنشین گیشه آمریکا بود.

ویلیام اوبنک برای کارگردانی «زیر آب» در سال ۲۰۱۹ با بازی کریستن استوارت شناخته می‌شود. نظرات منتقدان در مورد این فیلم متفاوت بود، اما توانست تحسین و استقبال طرفداران ژانر وحشت را کسب کند. او با فیلم‌های دیگری مثل «سیگنال» و درام علمی تخیلی «عشق» مخاطبان خود را شگفت زده کرده بود.

اولین فیلم «فعالیت فرا طبیعی» با بودجه‌ای بسیار کم در سال ۲۰۰۷ و با «تصاویر پیدا شده» ساخته شد و با فروش ۱۹۰ میلیون دلاری اکنون یکی از سودآور‌ترین پروژه‌های سینمایی است. آخرین قسمت آن نیز با نام «ابعاد اشباح» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.
«فعالیت فراطبیعی ۷» برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ تنظیم شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان