arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

جزئیات جدید از فرار زندانیان زندان سقز/ ۳ زندانبان زندانی شدند / کوتاهی در فرار محکومان به حبس

حکم محکومیت برای ۵ نفر از کارکنان یگان حفاظت زندان این شهرستان صادر شد که ۳ نفر از آنان به اتهام سهل‌انگاری در انجام وظایف، محکوم به حبس و بقیه افراد نیز محکومیت حبس‌شان تبدیل به جزای نقدی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: 3 نفر از کارکنان یگان حفاظت زندان سقز به حبس محکوم شدند .رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان به جزئیاتی جدید از ماجرای فرار زندانیان زندان سقز پرداخت.

مجتبی شیرود بزرگی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان به جزئیاتی جدید از ماجرای فرار زندانیان زندان سقز پرداخت و اظهار داشت: پس از فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز، مأموران اطلاعاتی، انتظامی، امنیتی و سپاه با هماهنگی مرجع قضایی و با رصد و اشرافیت کامل اطلاعاتی، زندانیان متواری شده را شناسایی و بازداشت کردند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان افزود: در حال حاضر تعداد زندانیان فراری شده انگشت‌شماری باقی مانده است.

 

به گزارش رکنا، او گفت: پس از بررسی ماجرای فرار زندانیان زندان سقز، حکم محکومیت برای ۵ نفر از کارکنان یگان حفاظت زندان این شهرستان صادر شد که ۳ نفر از آنان به اتهام سهل‌انگاری در انجام وظایف، محکوم به حبس و بقیه افراد نیز محکومیت حبس‌شان تبدیل به جزای نقدی شد.

شیرود بزرگی تصریح کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در بررسی پرونده‌ها، رعایت عدالت و صدور احکام قاطعانه و مستقل عمل کرده و در راستای اجرای قانون با هیچ کسی مماشات ندارد چرا که این رویکرد، نفس و فلسفه وجودی سازمان است.

نظرات بینندگان