arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

دو فیلم «ماموریت غیرممکن ۷ و ۸» پی در پی ساخته نمی‌شوند

بر خلاف برنامه سابق کمپانی پارامونت، دو فیلم «ماموریت غیرممکن ۷ و ۸» به صورت پی در پی ساخته نخواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر خلاف برنامه سابق کمپانی پارامونت، دو فیلم «ماموریت غیرممکن ۷ و ۸» به صورت پی در پی ساخته نخواهند شد.

به نقل از ددلاین، در حالی که ساخت فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن ۷» بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پر فراز و نشیب در دوران همه گیری بیماری به مرحله نهایی نزدیک شده است، اعلام شد که برنامه ساخت پشت سر هم قسمت هشتم بعد از هفتمین فیلم این مجموعه، توسط کمپانی پارامونت لغو شده است.

تام کروز بعد از اتمام قسمت هفتم ماموریت غیرممکن باید وظایف تبلیغاتی خود را برای فیلم سینمایی «تاپ گان: مارویک» انجام دهد که برای اکران در دوم ژوئیه تنظیم شده است. به همین دلیل برای مدتی تام کروز از دسترس خارج خواهد بود. زمانی که دوباره فیلمسازی‌ها شکل عادی به خود بگیرد، تولید «ماموریت غیرممکن ۸» دوباره آغاز خواهد شد.

ددلاین همچنین اعلام کرد اخباری که در روز‌های اخیر توسط رسانه‌های انگلیسی مبنی بر تعلیق فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن ۷» به دلیل مسائل مرتبط با کرونا و مشکلات مسافرت مطرح شده بود، صحت ندارد.

کریستوفر مک کوری، کارگردان فیلم هم روز گذشته پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و گفت که فیلمبرداری در ابوظبی امارات با موفقیت به پایان رسیده و آن‌ها برای انجام اقدامات نهایی فیلم به انگیس بازگشته اند.

«ماموریت غیرممکن ۷» برای اکران در ۱۹ نوامبر در نظر گرفته شده و «ماموریت غیرممکن ۸» هم قرار است در ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان